Λατρεύουμε να χαζεύουμε τις διαφημιστικές καμπάνιες των εταιριών μιας κι έτσι μπορούμε να… «κλέψουμε» ιδέες για το πώς θα πρέπει να κινηθούμε προκειμένου να είμαστε in fashion κάθε σεζόν. Ανάμεσα σε εκείνες που τσεκάραμε αυτές τις μέρες, ήταν και η ανοιξιάτικη καμπάνια της NU, στην οποία φέτος πρωταγωνιστεί η ολλανδικής καταγωγής Ilse de Boer.
Τι αποκομίσαμε; Πως οι λιτές, κλασικές και αέρινες γραμμές είναι της μόδας! Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της διαφημιστικής καμπάνιας θέλησαν να τονίσουν τόσο πολύ το «λιτό & απέριττο» που αποφάσισαν να επιστρατεύσουν τον minimal συνδυασμό του black&white στη φωτογράφηση προκειμένου να πετύχουν το συγκεκριμένο αποτέλεσμα.
Μακριές ζακέτες και φαρδιές παντελόνες συνδυασμένες με μικροσκοπικά τοπάκια, αέρινα φορέματα με παρτούς ώμους - λεπτομέρεια η οποία προσδίδει θηλυκότητα, ημιδιάφανες μακριές φούστες και ευκολοφόρετα φανελάκια αποτελούν τα βασικά στοιχεία της κολεξιόν. Όσο για τα patterns; Αυτά, κινηθήκαν σε ασπρόμαυρους τόνους, «έπαιξαν» με τα πλισέ και τα γεωμετρικά σχέδια και «έκλεψαν» λίγη από τη λάμψη της δαντέλας!
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)