counter

Πώς να ενυδατώσεις την επιδερμίδα σου, μετά την άσκηση;

Πώς να ενυδατώσεις την επιδερμίδα σου, μετά την άσκηση;

Η πανδημία ώθησε πολλούς από εμάς να εντάξουμε στο πρόγραμμα μας τη συστηματική άσκηση. Είτε επιλέγεις εξωτερικό χώρο, είτε εσωτερικό κατά τη διάρκεια της εκγύμνασης η επιδερμίδα «ταλαιπωρείται». Κάνουμε focus στην ενυδάτωση και σε συμβουλεύουμε για το ποια πρέπει να είναι η ρουτίνα ομορφιάς που πρέπει να ακολουθήσεις μετά το γυμναστήριο.

Κατά την ώρα της γυμναστικής κατά μέσο όρο χάνουμε το 2-3% του νερού που περιέχει ο οργανισμό μας. Όπως καταλαβαίνεις η ανάγκη για ενυδάτωση είναι επιτακτική.

γυναίκα στο γυμναστήριο

Πρώτη κίνηση

Η επιδερμίδα της Jennifer Lopez στα 51 της είναι ξεκάθαρα skin goals. Σε πρόσφατη συνέντευξη της σε αμερικάνικο περιοδικό δήλωσε: «Πάντα, πάντα μετά την γυμναστική πλένω το πρόσωπό μου. Αυτό βοηθά τους πόρους μου να μένουν ανοιχτοί και την επιδερμίδα μου να δείχνει υγιής!». Θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Ο ιδρώτας είναι όξινος και διαταράσσει το ph του δέρματος, επίσης περιέχει βακτήρια που μπορεί να δημιουργήσουν ατέλειες και επι μολύνσεις σε διάφορες ατέλειες. Μπορεί να χρησιμοποιήσεις είτε ένα νερό micellar ή ένα ήπιο καθαριστικό προσώπου. Ένα πολύ ωραίο tip είναι και οι κομπρέσες πράσινου τσαγιού μετά το γυμναστήριο. Οι ανοιχτοί πόροι θα βοηθήσουν στην καλύτερη απορρόφηση των αντιοξειδωτικών ουσιών του πράσινου τσαγιού.

Δεύτερη κίνηση

Πολλές γυναίκες εμφανίζουν ατέλειες στην πλάτη μετά από έντονη άσκηση. Αυτό συμβαίνει λόγω της υψηλής συγκέντρωσης βακτηριδίων –που αναφέραμε παραπάνω- και ενδεχομένως της επαφής των συνθετικών υφασμάτων των αθλητικών ρούχων με την επιδερμίδα. Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου και κάνε ντους, αμέσως μετά το γυμναστήριο. Ακόμα και τώρα που δεν επιτρέπεται σε πολλά γυμναστήρια, μπορείς να γυρίσεις κατευθείαν στο σπίτι για να απολαύσεις ένα ευεργετικό ντους. Κατά το ντους χρησιμοποίησε ένα ενυδατικό προϊόν για το καθαρισμό της επιδερμίδας.  Μετά  το μπάνιο σου επέλεξε ένα απολεπιστικό προϊόν με γλυκολικό-σαλικυλικό οξύ. Το σαλικυλικό οξύ διαπερνά τους θύλακες των τριχών και αποτρέπει την έξαρση της ακμής στο πρόσωπο, το στήθος και την πλάτη, ενώ το γλυκολικό οξύ δρα ως ένα ήπιο χημικό απολεπιστικό, αφαιρώντας το ανώτερο στρώμα των νεκρών κυττάρων του δέρματος και αφήνοντας την επιδερμίδα λεία και καθαρή.

γυναίκα στο γυμναστήριο

Κίνηση Τρίτη:

Μετά από έντονη γυμναστική ο οργανισμός (και άρα η επιδερμίδα) αφυδατώνονται σε μεγάλο βαθμό. Πρέπει να πιείς αρκετό νερό και να χρησιμοποιήσεις σε καθαρό πρόσωπο μία ενυδατική κρέμα, ένα ορό ή ακόμα και μία μάσκα. Επίλεξε μια σύνθεση που είναι πλούσια σε συστατικά όπως τα ceramides και το υαλουρονικό οξύ.  Αυτά τα συστατικά “κλειδώνουν” το νερό στο δέρμα σας. Πολύ άμεσο είναι και το αποτέλεσμα των sheet mask.

Μαλλιά μετά το γυμναστήριο

Αν έχεις ιδρώσει αρκετά και τα μαλλιά σου έχουν φριζάρει περισσότερο από ποτέ.  Χρησιμοποίησε ένα ξηρό σαμπουάν στις ρίζες και λίγο έλαιο  μαλλιών στις άκρες. Ο πιο εύκολος να τιθασεύσεις το hairstyle σου. Είναι να πλέξεις τα μαλλιά σου 2 πλεξίδες και μετά από 30 λεπτά να τις λύσεις. Τα μαλλιά σου θα αποκτήσουν ένα ελαφρό σπάσιμο με όγκο.

 

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne