counter

Ανοδική πορεία του προγράμματος του ΑΝΤ1 σε σχέση με την περσινή σεζόν

Ανοδική πορεία του προγράμματος του ΑΝΤ1 σε σχέση με την περσινή σεζόν
Ανοδική πορεία του προγράμματος του ΑΝΤ1 σε σχέση με την περσινή σεζόν

Ικανοποιημένοι είναι ως τώρα οι ιθύνοντες του ΑΝΤ1 από τη συνεχώς ανοδική πορεία του καναλιού στα νούμερα τηλεθέασης, τόσο στην prime time ζώνη, όσο και στο σύνολο ημέρας.

Συγκεκριμένα, τον φετινό Οκτώβριο συγκριτικά με τον περσινό Οκτώβριο, τόσο ο ΑΝΤ1 όσο και το ΜΑΚ TV βγαίνουν κερδισμένοι κατά 1 μονάδα στο σύνολο της ημέρας, ενώ για τις καθημερινές στην off peak ζώνη (06:00 - 21:00) ο ΑΝΤ1 είναι πρώτο κανάλι. Όμως και στο prime time (21:00 - 24:00), ο ΑΝΤ1 είναι κερδισμένος κατά 2,2 μονάδες φέτος τον Οκτώβριο, σημειώνοντας την μεγαλύτερη αύξηση στα ποσοστά του σε σχέση με όλα τα άλλα κανάλια, επιβεβαιώνοντας έτσι πως η μυθοπλασία του ΑΝΤ1, που χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα και τον σεβασμό προς τον τηλεθεατή, κερδίζει μέρα με τη μέρα την εκτίμηση και την αγάπη των ανθρώπων που παρακολουθούν τηλεόραση το βράδυ.

Πιο αναλυτικά τα προγράμματα του ΑΝΤ1 είναι σταθερή επιλογή των τηλεθεατών φέρνοντας στην κορυφή της τηλεθέασης το κανάλι του Αμαρουσίου.
 
«Το Πρωινό» ήταν τον Οκτώβριο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους. Η εκπομπή ήταν στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο στη ζώνη προβολής της με διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 18,1%, στο γενικό σύνολο, με 2,9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Πρωινό» στο δυναμικό κοινό κατέγραψε 15,2%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) κατέγραψε 21,4%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 16,4%.

Οι τηλεθεατές έκαναν παιχνίδι στον ΑΝΤ1 και έδωσαν την πρωτιά στο «ROUK ZOUK» και τον Οκτώβριο. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν πρώτο τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 18%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 8,2 μονάδες, όσο και στο γενικό σύνολο σημειώνοντας 16,7%, με 4 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Μάλιστα, το «Rouk Zouk» ήταν πρώτο στην πλειοψηφία των επιμέρους κοινών σημειώνοντας τις πιο ψηλές του επιδόσεις στους άνδρες ηλικίας 25-44 με 22,2%, και στις γυναίκες ηλικίας 18-24 φτάνοντας το 20,1%.

Οι τηλεθεατές «έπαιξαν» και με το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» τον Οκτώβριο, χαρίζοντάς του την πρωτιά. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με τον «Εκατομμυριούχο» του ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 16,8%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 4,1 μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» κατέγραψε στο γενικό σύνολο 16,1%, ενώ στους άνδρες και στις γυναίκες ηλικίας 35-44 σκόραρε μέχρι και 18,1% και 18,2%, αντίστοιχα.

Τέλος οι ξεχωριστοί καλεσμένοι και οι εξομολογήσεις στο «THE 2NIGHT SHOW» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ξενύχτησαν τους τηλεθεατές τον Οκτώβριο και έφεραν πρώτη την εκπομπή στη ζώνη προβολής του, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,6% και 4,8 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό όσο και στο σύνολο κοινού με 15,3 % και 3,8 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Οι πιο πιστοί τηλεθεατές  της εκπομπής ήταν οι γυναίκες, όπου σημείωσε μερίδιο μέχρι και 22,2%, σε επιμέρους κοινό.

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR