counter

Cocooning: Γιατί μπορεί να μας σώσει τώρα με τον κορονοϊό;

Cocooning: Γιατί μπορεί να μας σώσει τώρα με τον κορονοϊό;

Τις τελευταίες μέρες, ο όρος cocooning έχει γίνεται trend, κι όχι άδικα. Πρόκειται για έναν ξένο, για τους περισσότερους από εμάς, όρο, που ήρθε στο προσκήνιο λόγω του κορονοϊού και μάλιστα έχουμε κληθεί να τον ακολουθήσουμε και ως τρόπο ζωής για τις επόμενες εβδομάδες.

Από που προέρχεται το cocooning;

Το cocooning, προέρχεται από τη λέξη cocoon, δηλαδή το κουκούλι και είναι η συνειδητή αποχή ενός ατόμου από κάθε κοπιαστική δραστηριότητα και θα μπορούσε να αποδοθεί ως «άραγμα» στο σπίτι. Σύμφωνα με τον επίσημο ορισμό που παρέχει η Wikipedia για το cocooning, σημαίνει να μένει κανείς μέσα στο σπίτι του, να απομονώνεται από τον κίνδυνο που έχει γίνει αντιληπτός, αντί να βγαίνει έξω. 

Πως δημιουργήθηκε ο όρος cocooning;

Ο όρος δημιουργήθηκε το 1981 από την Faith Popcorn, μια σύμβουλο μάρκετινγκ. Η Faith Popcorn, το 1990 τη συνδύασε με την άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από την παραμονή στο σπίτι. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε στο βιβλίο της «The Popcorn Report»: Το μέλλον της εταιρείας σας, του κόσμου σας, της ζωής σας. Η Popcorn το κατηγοριοποιούσε στο κοινωνικοποιημένο, στο οποίο κάποιος μένει στην ιδιωτικότητα του σπιτιού του, το θωρακισμένο, στο οποίο δημιουργείται φράγμα για να προστατευθεί από εξωτερικές απειλές και το περιπλανώμενο, στο οποίο κάποιος ταξιδεύει με ένα τεχνολογικό φράγμα που χρησιμεύει για την απομόνωση από το περιβάλλον. Η ίδια είχε προβλέψει πως ο όρος θα γινόταν trend, και πράγματι έγινε τάση, κάτι το οποίο κατέγραψε σε άρθρο της το 1986 στον New Yorker.

Ο συγκεκριμένος όρος χρησιμοποιείται στην κοινωνική επιστήμη, στο μάρκετινγκ, στη διαπαιδαγώγηση και ανατροφή των παιδιών, στην οικονομική πρόβλεψη, την αυτοβοήθεια, τη θρησκεία, ενώ αποτελεί τυπικό αγγλικό όρο που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε όλα τα αγγλικά λεξικά. Με τον καιρό, η λέξη cocooning χρησιμοποιείται, για να περιγράψει τη παραμονή κάποιου στο σπίτι, ώστε να περιποιηθεί τον εαυτό του, είτε με παρέα για φαγητό, παιχνίδια και ταινία.

Τώρα, έρχεται να περιγράψει την την κατάσταση που βιώνουμε και να δώσει μία θετική νότα στην καθημερινότητά μας. Δεν χρειάζεται να δούμε την οδηγία “μένουμε σπίτι” ως εγκλεισμό, αλλά ως ευκαιρία να περιποιηθούμε τον εαυτό μας, να χαλαρώσουμε, να ξεκουραστούμε, να αποφορτιστούμε και εν τέλει να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Να απολαύσουμε δηλαδή το cocooning

Πηγή: Ελίζα Σακκά, Thriveglobal.gr

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις