Ο Φώτης Σεργουλόπουλος στην σημερινή του εκπομπή και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών διηγήθηκε ένα συμβάν με ένα πελάτη που μίλησε προσβλητικά σε υπάλληλο μαγαζιού του.
Συγκεκριμένα, ο παρουσιαστής ανέφερε πως μετά το περιστατικό αυτό ζήτησε στον πελάτη να μην έρθει ξανά στο εστιατόριό του.
«Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό. Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ» αποκάλυψε ο Φώτης Σεργουλόπουλος.
Δείτε επίσης - Φώτης Σεργουλόπουλος: Η αντίδρασή του όταν ρωτήθηκε για τη Μαρία Μπακοδήμου
«Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό» του είπε απευθείας η Τζένη Μελιτά.
Δείτε παρακάτω το σχετικό στιγμιότυπο:
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)