counter

Φώτης Σεργουλόπουλος: "Πελάτης μίλησε προσβλητικά στον υπάλληλό μου και τού ζήτησα να μην ξανάρθει"

Φώτης Σεργουλόπουλος: "Πελάτης μίλησε προσβλητικά στον υπάλληλό μου και τού ζήτησα να μην ξανάρθει"
Φώτης Σεργουλόπουλος: "Πελάτης μίλησε προσβλητικά στον υπάλληλό μου και τού ζήτησα να μην ξανάρθει"

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος στην σημερινή του εκπομπή και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών διηγήθηκε ένα συμβάν με ένα πελάτη που μίλησε προσβλητικά σε υπάλληλο μαγαζιού του.

Συγκεκριμένα, ο παρουσιαστής ανέφερε πως μετά το περιστατικό αυτό ζήτησε στον πελάτη να μην έρθει ξανά στο εστιατόριό του.

Όσα είπε ο Φώτης Σεργουλόπουλος

«Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό. Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ» αποκάλυψε ο Φώτης Σεργουλόπουλος.

Δείτε επίσης - Φώτης Σεργουλόπουλος: Η αντίδρασή του όταν ρωτήθηκε για τη Μαρία Μπακοδήμου

«Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό» του είπε απευθείας η Τζένη Μελιτά.

Δείτε παρακάτω το σχετικό στιγμιότυπο:

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR