counter

Μικρά μυστικά που θα σε οδηγήσουν στο γυμναστήριο

Μικρά μυστικά που θα σε οδηγήσουν στο γυμναστήριο

Μικρά μυστικά που θα σε οδηγήσουν στο γυμναστήριο

Ανακάλυψε τα 5 κορυφαία μυστικά για να βρεις το δικό σου κίνητρο που θα σε οδηγήσει όχι απλά στην πόρτα του γυμναστηρίου αλλά και στην παραμονή σου σε αυτό, ώστε να αποκτήσεις τη φυσική κατάσταση και το σώμα που θες.

 


1. Θέσε τους στόχους σου

Είναι ίσως η πιο κλισέ φράση που θα ακούσεις όταν ξεκινήσεις να ασχολείσαι με τη γυμναστική, όμως ισχύει αφού σύμφωνα με τους ειδικούς έχει ιδιαίτερη σημασία να θέσεις τους δικούς σου στόχους και να τους ακολουθήσεις. Αυτό θα σε βοηθήσει, όχι μόνο να ξεκαθαρίσεις τι ακριβώς είναι αυτό που εσύ θέλεις να πετύχεις μέσω της γυμναστικής, αλλά και να υιοθετήσεις ένα σωστό προγραμματισμό ώστε να τους κατακτήσεις.

Μην ξεχνάς: Παράλληλα δεν πρέπει να αμελείς να επιβραβεύεις τον εαυτό σου κάθε φορά που επιτυγχάνεις ένα στάδιο από τους στόχους σου. Σαφώς το να κάνουμε μία αυστηρή αυτοκριτική είναι σημαντικό αρκεί να μην φτάνουμε στο επίπεδο της απογοήτευσης. Έτσι πρέπει να γνωρίζουμε το σημείο που θα μας πούμε μπράβο για την προσπάθεια μας και αυτό επιτυγχάνεται μόνο όταν γνωρίζουμε το σώμα μας και ξέρουμε ποια είναι η δική μας  ξεχωριστή τελειότητα.

Extra tip: μοιράσου τους στόχους σου με τους φίλους σου ώστε να σε παροτρύνουν κάθε φορά που… λοξοδρομείς.



2. βρες τι σου ταιριάζει

Μετάτρεψε τη γυμναστική σε προσωπική σου επιλογή. Σίγουρα δεν ταιριάζουν όλα τα αθλήματα και όλα τα προγράμματα εκγύμνασης σε όλους τους χαρακτήρες. Η επιτυχία στη γυμναστική συνδυάζεται πάντα με την ευχαρίστηση και αυτό είναι το… καλό νέο. Η λογική είναι απλή αφού - όπως επισημαίνουν και οι γυμναστές - αν επιλέξουμε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης που δεν μας ταιριάζει σίγουρα θα νιώσουμε υπερφόρτωση και έτσι γρήγορα θα βαρεθούμε. Διάλεξε λοιπόν ανάμεσα σε μια βόλτα με ποδήλατο, στο γυμναστήριο, στη σχολή χορού της περιοχής σου ή ακόμα και στο στίβο της πόλης σου.

Μην ξεχνάς: Σημασία έχει να επιλέξεις να κάνεις κάτι που θα έχει διάρκεια, ώστε να πετύχεις τους στόχους που έχεις θέσει. Μόνο επιλέγοντας κάτι που σου αρέσει δεν θα βαρεθείς γρήγορα, με αποτέλεσμα να τα παρατήσεις στα μισά της διαδρομής χωρίς να έχεις πετύχει ουσιαστικά κάτι πέρα από το να χάσεις το χρόνο σου.

Extra tip: διάλεξε ένα άθλημα που έκανες στην παιδική σου ηλικία. Οι αναμνήσεις από την ξέγνοιαστη αυτή εποχή θα συνδυάσουν τη γυμναστική με τη διασκέδαση και όλα θα γίνουν πιο εύκολα.



3. Φρόντισε για σένα

Μόνο αν καταλάβεις ότι η άσκηση είναι αποκλειστικά προς όφελός σου θα έχεις το καλύτερο κίνητρο για να περάσεις την πόρτα του γυμναστηρίου. Κανείς δεν κάνει γυμναστική επειδή έχει… μπει τιμωρία αλλά επειδή θέλει έναν καλύτερο εαυτό, ένα καλύτερο σώμα, μια καλύτερη υγεία.   Σκέψου λοιπόν ότι η γυμναστική μόνο καλό θα σου προσφέρει και τότε ο δρόμος προς το γυμναστήριο ή το πλησιέστερο στάδιο θα είναι σίγουρα λιγότερο δύσβατος.

Μην ξεχνάς: Η γυμναστική έχει μια πολύ καλή… φίλη, τη διατροφή. Μαζί με τον τρόπο γυμναστικής που θα επιλέξεις, λοιπόν επίλεξε και διαφορετικό μενού. Η σωστή διατροφή όχι μόνο θα σε βοηθήσει να χάσεις περιττό λίπος αλλά θα σου δώσει και την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της άσκησης.

Extra tip: Η ψυχολογία λέει ότι αν αισθάνεσαι όμορφα εσωτερικά, επιτυγχάνεις και καλύτερη εξωτερική εμφάνιση. Σίγουρα αν κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου θα σε κάνει να δείχνεις και πιο όμορφη στους άλλους.



4. γυμναστική με 48ωρη διάρκεια

Το μεγαλύτερο κίνητρο είναι και αυτό που σου δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να σου αποκαλύψουμε ποια άσκηση σε γυμνάζει ακόμα και αν έχεις σταματήσει να την ασκείς. Έτσι, αν και η αερόβια άσκηση μας φτιάχνει περισσότερο τη διάθεση σε σχέση με την αναερόβια, η δεύτερη έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Το σημαντικό αυτό «ατού» είναι ότι αν ασκηθούμε με βάρη καίμε λίπος ακόμα και για 48 ώρες μετά την άσκηση, ενώ με την αερόβια καίμε μόνο την ώρα της άσκησης.

Μην ξεχνάς: Ο σωστός συνδυασμός ασκήσεων θα σου δώσει και το καλύτερο αποτέλεσμα. Η αερόβια γυμναστική που ακολουθείται από αναερόβιες ασκήσεις κάνει… θαύματα στο σώμα αλλά και στην υγεία σου.

Extra tip: Η αναερόβια γυμναστική σου γλιτώνει χρόνο αφού δεν χρειάζεται να ιδρώνεις στο ελλειπτικό μηχάνημα επί 45 λεπτά αλλά να κάνεις στα βάρη τις επαναλήψεις που απαιτούνται για να δυναμώσεις συγκεκριμένους μυς και να κάψεις το λίπος στην περιοχή που γυμνάζεις.



5. Κοινωνικοποίηση εν… κινήσει

Σε μια εποχή που οι απαιτήσεις αυξάνονται, ο χρόνος στενεύει και τα οικονομικά περιορίζονται, οι ευκαιρίες μας για κοινωνικές γνωριμίες όλο και ελαττώνονται. Και όμως η λύση μπορεί να έρθει μέσα από τη γυμναστική! Είτε επιλέξεις τη συμμετοχή σου σε ένα ομαδικό άθλημα, είτε σε μια σχολή χορού είτε σε ένα κλασσικό γυμναστήριο οι πιθανότητες να γνωρίσεις και άλλα άτομα με κοινά ενδιαφέροντα είναι πολλές.

Μην ξεχνάς: Το ότι γυμνάζεσαι την ώρα που βρίσκεσαι στο γυμναστήριο δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεχνάς την εμφάνισή σου. Με κύριο ζητούμενο πάντα την καθαριότητα και μετά την περιποιημένη εμφάνιση είναι σίγουρο ότι λίγοι θα αντισταθούν στο… αθλητικό στυλ σου.

Extra tip: Η γυμναστική βοηθά στην παραγωγή ορμονών όπως οι ενδορφίνες που σου ανεβάζουν τη διάθεση και βοηθούν στην αυτοπεποίθησή που εκπέμπεις κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά και μετά από αυτή.

 


Διαβάστε περισσότερα στο www.formamag.gr.

 

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne