counter

Το εξώφυλλο με την Barbie στο "Τime" κάνει τον γύρο του κόσμου για το μήνυμά του

Το εξώφυλλο με την Barbie στο "Τime" κάνει τον γύρο του κόσμου για το μήνυμά του
Το εξώφυλλο με την Barbie στο "Τime" κάνει τον γύρο του κόσμου για το μήνυμά του

Barbie

Από τη Στέλλα Μιχαλέα

Η Barbie είναι η πιο δημοφιλής κούκλα σε όλο τον κόσμο. H «Mattel», η αμερικανική εταιρεία που την εμπνεύστηκε το 1959, έχει γίνει γνωστή χάρη στη Barbie και φυσικά έχει κερδίσει πολλά χρήματα από τις πωλήσεις, μιας και δεν υπάρχει κορίτσι στον κόσμο που δεν έχει τουλάχιστον μία τέτοια κούκλα. Παρόλα αυτά, τα τελευταία χρόνια η αγαπημένη κούκλα δέχεται πολλά επικριτικά σχόλια. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να πέσουν οι πωλήσεις της σχεδόν κατά 20%. Ο λόγος είναι η αψεγάδιαστη εμφάνισή της. Η νέα Barbie, λοιπόν, είναι διαθέσιμη σε διαφορετικούς σωματότυπους, τον κλασικό που όλοι ξέρουμε, μία πολύ ψηλή, μία με ιδιαίτερα έντονες καμπύλες και μία μικροκαμωμένη. Με τίτλο λοιπόν, «Τώρα μπορούμε να σταματήσουμε να μιλάμε για το σώμα μου;» στο εξώφυλλο του «Time», η Barbie επιχειρεί να ξανασυστηθεί στο κοινό, ελπίζοντας ότι θα ξανακερδίσει το χαμένο έδαφος σε σύντομο χρονικό διάστημα. «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την αλλαγή. Αυτές οι νέες κούκλες αντιπροσωπεύουν μια γραμμή που αντικατοπτρίζει σε μεγαλύτερο βαθμό αυτό που βλέπουν γύρω τους τα κορίτσια σε ολόκληρο τον κόσμο», λέει η Evelyn Mazzocco, επικεφαλής του τμήματος για τις Barbie. «Έπρεπε να ταιριάξει με την εποχή», ήταν το σχόλιο του Richard Dickson, προέδρου της «Mattel» στο περιοδικό «Time».

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR