counter

Η Ευθυμία Περδικογιάννη με το sochicresort "ανεβάζει" το ελληνικό design

Η Ευθυμία Περδικογιάννη με το sochicresort "ανεβάζει" το ελληνικό design
Η Ευθυμία Περδικογιάννη με το sochicresort "ανεβάζει" το ελληνικό design

Στα concept stores so chic resort που ίδρυσε το 2012 η Ευθυμία Περδικογιάννη, εγκιβωτίζεται ό,τι πιο φίνο έχει να αναδείξει το σύγχρονο ελληνικό design: τη μακρά παράδοση των Ελλήνων σχεδιαστών στο κόσμημα, τη νέα, δυναμική τάση ελληνικών brands στη δημιουργία μαγιό από εμπνευσμένες σχεδιάστριες, τα χειροποίητα αξεσουάρ και τα είδη σπιτιού από την Ελλάδα και το εξωτερικό που συμβολίζουν τη φιλοξενία σε ελληνικό σπίτι.

Δεσπόζουν σε μερικά από τα πιο κομψά ξενοδοχεία της Ελλάδας, αρχής γενομένης με το ΚΙΝΣΤΕΡΝΑ HOTEL στη Μονεμβασιά Λακωνίας για να εξαπλωθούν γρήγορα σε διάφορους άλλους επίγειους παραδείσους. Η επιτυχία µμπορεί να µην είναι κληρονομική, είναι, όμως, οι εικόνες και οι εμπειρίες που αποκομίζει κανείς όταν µμεγαλώνει σ’ ένα περιβάλλον δημιουργικών κι επιτυχημένων ανθρώπων. Η Ευθυμία Περδικογιάννη αποτελεί λαμπρό παράδειγμα επιχειρηματιών, που αποδεικνύουν ότι τα γονίδια παίζουν τον δικό τους, σημαντικό ρόλο και στο επιχειρείν.

Παρακολουθώντας από μικρή τους γονείς της να δημιουργούν τις δικές τους επιχειρήσεις, το επιχειρείν έγινε για τη Ευθυμία Περδικογιάννη συνώνυμο µε τη δημιουργία, την αυτοδυναμία και την προσφορά στη χώρα. Δουλεύοντας αρκετά χρόνια στον τραπεζικό κλάδο και με σπουδές σε Ελλάδα και Γαλλία στον τομέα των οικονομικών, το 2012 αποφάσισε να δοκιμάσει τις δικές της δυνάμεις, έχοντας ως ασφάλεια στο πλευρό της δύο πολύ καλούς συμβούλους τους γονείς της. «Η γοητεία πίσω από το επιχειρείν για µένα είναι η δημιουργία αυτή καθαυτή, αλλά και το γεγονός πως βλέπεις σε όλο το φάσμα την εξέλιξη µμιας ιδέας, από τη σύλληψή της µμέχρι να υλοποιηθεί».

Γιατί «concept store» και τι σημαίνει αυτό;

Η Ελλάδα από μόνη της αποτελεί concept. Είναι προορισμός, ιστορία, χρώμα, άρωμα, συναίσθημα και εμπειρία μαζί. Η έμπνευσή μου για το so chic resort ήταν και είναι να διηγηθώ μια ιστορία. Την ιστορία του ελληνικού ανέμελου καλοκαιριού, αλλά και ταυτόχρονα την ανάδειξη και εξιστόρηση ενός διαχρονικού τόπου γεμάτο παραδόσεις, ήθη και έθιμα, αλλά και έντονο μοντερνισμό. Αφηγούμαι αυτήν την ιστορία από τον τόπο που δραστηριοποιούμαστε, την ιδιαίτερη και διαφορετική αρχιτεκτονική που αναπτύσσουμε σε κάθε κατάστημα, αλλά κυρίως από τις δημιουργίες των σχεδιαστών που εμπορευόμαστε ανάλογα με την κάθε τοποθεσία και επισκέπτη. Με το concept store περιγράφεται μια επιλογή από τα καλύτερα resort brands στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, γιατί η Ελλάδα υπήρξε πάντα διεθνής προορισμός, έτσι το εγχώριο στοιχείο όταν συνυπάρχει με το ξένο προκαλεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ξεφεύγει από την έννοια του φολκλόρ...

Κατά πόσο εμπλέκεστε εσείς με τις επιλογές των προϊόντων; Δηλαδή αναλαμβάνετε το ρόλο του buyer;

Απόλυτα. Είναι ένας ρόλος που ακόμη αναλαμβάνω προσωπικά και αφιερώνω το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου μου στην επιλογή των brands για κάθε κατάστημα. Είναι αρκετά σύνθετος, γιατί ενώ υπάρχει ένας βασικός πυρήνας από brands στα sochicresort, το κάθε κατάστημα είναι διαφορετικό, αφού προσαρμόζεται στην εκάστοτε αγορά και στο αντίστοιχο ύφος του ξενοδοχείου όπου δραστηριοποιείται. Στηρίζουμε την ελληνική αγορά! Το SO CHIC RESORT διαθέτει κομμάτια που κάθε influencer φοράει και όλοι οι followers εύχονται να είχαν στην ντουλάπα τους. Το κατάστημα φιλοξενεί μεγάλους Έλληνες σχεδιαστές, αλλά και upcoming ελληνικές εταιρείες. Μετά την επιτυχία της boutique στην Μονεμβασιά, τώρα υπάρχει και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και διευκολύνει όλες εμάς που η μόδα είναι κομμάτι της ζωής μας. Η υψηλή αισθητική είναι βασική αξία του SO CHIC RESORT και χαρακτηρίζει τόσο την επιλογή των προϊόντων όσο και την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών και την μοναδική συσκευασία.

Τι μπορεί να βρει κανείς στο www.sochicluxuryboutique.com;

To sochicluxuryboutique.com είναι ένα online concept store όπου μπορούν επισκέπτες από όλο τον κόσμο να αγοράσουν, με ευκολία και ασφάλεια, επιλεγμένα προϊόντα Ελλήνων και ξένων δημιουργών. Η αισθητική, όπως υποδηλώνει και το όνομα, είναι η κυρίαρχη συνισταμένη και αφορά όχι μόνο στα προϊόντα αλλά και στην παρουσίαση του site και την άριστη εμπειρία του επισκέπτη. Η ιστοσελίδα είναι σχεδιασμένη στα πρότυπα διεθνών προδιαγραφών και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση πελατών, προσφέροντας δωρεάν express μεταφορικά στην Ελλάδα καθώς και δωρεάν επιστροφές, χωρίς να κάνουμε καμία ερώτηση. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει την παραγγελία του και να πάρει πίσω τα χρήματα του χωρίς καμία επιβάρυνση. Το ιδιαίτερο περιεχόμενο καθώς και η πολυτελής συσκευασία του, καθιστά επίσης το sochicluxuryboutique.com ιδανικό προορισμό για επιλογές δώρων με ελληνική υπογραφή.

Σε τι διαφέρει από ένα e-shop;

Αυτό που λέω πάντα είναι ότι τo sochicluxuryboutique.com δεν είναι ένα fashion e-shop αλλά ένα online concept store όπου μπορεί ο επισκέπτης να ανακαλύψει μοναδικά προϊόντα επιλεγμένα με αυστηρά ποιοτικά κι αισθητικά κριτήρια. Σύντομα θα εμπλουτιστεί και με είδη τέχνης και διακόσμησης. Οι συνεργασίες με καταξιωμένα αλλά και ανερχόμενα brands Ελλήνων και διεθνών σχεδιαστών διαρκώς επεκτείνονται με στόχο το sochicluxuryboutique.com να αποτελέσει το σημείο αναφοράς των καλύτερων δημιουργιών που έχει να επιδείξει η Ελλάδα.

Έχετε δει ανταπόκριση από το εξωτερικό για τις δημιουργίες των Ελλήνων σχεδιαστών;

Ναι, υπάρχει ενδιαφέρον και πωλήσεις σε Έλληνες και μη του εξωτερικού, ιδίως για τα προϊόντα που παρουσιάζουν πρωτοτυπία και καλή σχέση ποιότητας/τιμής. Σίγουρα απαιτείται ακόμα μεγάλη εκστρατεία προώθησης μέχρι να αναγνωρισθεί παγκόσμια αυτή η νέα ελληνική δυναμική. Τo sochicluxuryboutique.com πρωτοστατεί σε αυτή την προσπάθεια και λειτουργεί ως εκφραστής της νέας Ελλάδας. Της Ελλάδας που διαθέτει αισθητική, ταλέντο και όραμα. Της Ελλάδας που συνεχίζει, σε πείσμα των καιρών, να δημιουργεί και να ονειρεύεται.

Ποια αγορά προτιμάτε και γιατί;

Για buying θα έλεγα πως ακόμα το Παρίσι έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ως αγορά στο χώρο της μόδας, ιδιαίτερα για όσους εμπορεύονται στην Ευρώπη. Κάθε χρονιά επεκτείνεται και ανανεώνεται με πολλές εκθέσεις και δημιουργούνται νέα showrooms. Επίσης θεωρώ αξιόλογη την αγορά του Μιλάνου, όπου υπάρχει εγχώρια παραγωγή και υπερτερεί σε ποιότητα έναντι πολλών άλλων σημάτων.

Στο άκουσμα της λέξης στιλ, τι σκέψεις, τι εικόνες έρχονται στο μυαλό σας;

Το στιλ για μένα έχει να κάνει κυρίως με την προσωπικότητα. Και είναι κάτι πολύ προσωπικό. Έχει πάνω απ’ όλα να κάνει με την αυτοπεποίθηση της γυναίκας που χαράσσει το δικό της ύφος χωρίς να ακολουθεί τυφλά την μόδα αλλά χρησιμοποιώντας τα στοιχεία εκείνα που της ταιριάζουν και την αναδεικνύουν. Πόσο συμβάλλει η ένδυση στην ομορφιά μιας γυναίκας; Πιστεύω πως ό,τι κάνει μια γυναίκα για να επιμεληθεί την εμφάνισή της, συμβάλλει στην ανάδειξη της ομορφιάς της. Η ένδυση για μένα αποτελεί απλά έναν τρόπο έκφρασης της διάθεσης που έχει κάθε γυναίκα, της περίστασης που βρίσκεται, αλλά και του ρόλου που καλείται να έχει την εκάστοτε στιγμή. Προσωπικά, θεωρώ πως η ομορφιά πηγάζει κυρίως από τον εσωτερικό της κόσμο, από το χαμόγελό της και την αυτοπεποίθησή της.

Πού σας αρέσει να βρίσκεστε το ελληνικό καλοκαίρι;

Στο μέρος καταγωγής μου στη Μονεμβασιά με την οικογένεια μου και τους αγαπημένους μου φίλους. Κάθε καλοκαίρι έχει το δικό του χρώμα και τη δική του ιστορία. Είμαι λάτρης της Μονεμβασιάς και απολαμβάνω κάθε στιγμή στην μαγευτική καστροπολιτεία καθώς επίσης και στις μαγευτικές παραλίες της Ελιάς και της Πλύτρας.

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR