Οι φάσεις της Σελήνης και η επιρροή τους στον οργανισμό μας

Οι φάσεις της Σελήνης και η επιρροή τους στον οργανισμό μας

Στην εποχή της τεχνολογίας και της ενημέρωσης έχουμε εξοικειωθεί αρκετά με την ιδέα του Σύμπαντος, γνωρίζουμε και αναγνωρίζουμε την εικόνα των πλανητών του Ηλιακού μας συστήματος και άρχισε να μας μαγεύει αυτό το αχανές, φαινομενικά μαύρο κενό, με την εικόνες άπειρους κάλους, χρωμάτων και ζωής που λαμβάνουμε από γωνιές του γαλαξία μας, που πριν από λίγα χρόνια θα ήταν αδιανόητες.

Πέρα όμως και πάνω από την εικόνα, όσο εντυπωσιακή και αν είναι, η ουσία και ο ακρογωνιαίος λίθος της λειτουργίας ενός τόσο περίπλοκου συνόλου, όπως είναι ο γαλαξίας και εν κατακλείδι το Σύμπαν, είναι οι διάφορες μορφές ενέργειας που εκλύονται από τα ουράνια σώματα, οι δυνάμεις που ασκούν το ένα στο άλλο και η τόσο θαυμαστή ισορροπία που χαρίζει αυτή η μεταξύ τους αλληλεπίδραση!

Η Σελήνη μπορεί για τα συμπαντικά ή γαλαξιακά δεδομένα να είναι ένας ασήμαντος μικρός δορυφόρος, για τον πλανήτη μας όμως είναι το πλησιέστερο ξένο ουράνιο σώμα! Η Γη και η Σελήνη είναι καταδικασμένες, τουλάχιστον προς στιγμήν, σε ένα ατέρμονο χορό, σε μια «δυναμική επικοινωνία», που εξασφαλίζει την ισορροπία, την συμβίωση και την επιβίωση των δύο σωμάτων.

Οι δυνάμεις έλξης που ασκεί ο φυσικός μας δορυφόρος σε όλα ενεργειακά ποτάμια του πλανήτη μας, στο ενεργειακό του πλέγμα με άλλα λόγια, και μέσω αυτών και στα ενεργειακά κέντρα του σώματος μας, τα τσάκρας, είναι ιδιαίτερα έντονες σε φάσεις Πανσελήνου, εκλείψεων ή όταν η ελλειπτική τροχιά της Σελήνης την φέρνει στην κοντινότερη απόσταση της από την επιφάνεια της γης. Πολλοί συνάνθρωποι μας υποφέρουν λόγω της αυξημένης ενεργειακής επιρροής από ένταση, αϋπνίες, νευρική πολυφαγία, ημικρανίες και ένα σωρό άλλα ψυχοσωματικά συμπτώματα. Υπάρχουν όμως κάποιοι πρακτικοί τρόποι να περιορίσουμε στο ελάχιστο δυνατό τις ανεπιθύμητες παρενέργειες, ακλουθώντας τις εξής ανά περίπτωση πρακτικές συμβουλές:

Για μία προσωπική, εξειδικευμένη πρόβλεψη από την Αλίντα Κανάκη κάλεσε τώρα στο 9011513217.

Αϋπνίες

Εάν αντιμετωπίζεται ήδη δυσκολίες με τον ύπνο, μια Πανσέληνος είναι πολύ πιθανό να επιτείνει τα προβλήματα. Δεν σημαίνει όμως ότι είστε καταδικασμένοι να περάσετε την νύχτα σας άγρυπνοι, μετρώντας προβατάκια και στριφογυρίζοντας στο κρεβάτι σας. Μια βδομάδα πριν από την Πανσέληνο μπορείτε:

  • Να μειώσετε την καφεΐνη που προσλαμβάνει ο οργανισμός μας μέσω του καφέ,
  • Να αυξήσετε την κατανάλωση τροφών, πλούσιων σε τρυπτοφάνη, ένα από τα 22 πρωτεϊνικά αμινοξέα, που βρίσκεται σε προϊόντα όπως είναι η γαλοπούλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, και
  • Να φροντίσετε να τρώτε ελαφρύτερα βραδινά γεύματα, είτε μειώνοντας τις ποσότητες, είτε καταναλώνοντας σε μεγαλύτερο βαθμό λάιτ προϊόντα.

Ο συνδυασμός και των τριών μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα, εάν δεν υπάρχουν άλλοι αστάθμητοι παράγοντες στην ζωή σας που θα σας κρατήσουν άγρυπνους…

Άγχος

Το άγχος είναι η ασθένεια της εποχής μας! Δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει άγχος στην καθημερινότητα του, ως φόρο τιμής που καλούμαστε να πληρώσουμε για τις καθημερινές ανέσεις που μας προσφέρει ο σύγχρονος τρόπος ζωής. Στις φάσεις όμως της Πανσελήνου, το αίσθημα του άγχους επιτείνεται, χωρίς να μπορούμε να καταλάβουμε που οφείλεται. Και το ανεξέλεγκτο άγχος οδηγεί πολλούς από μας σε νευρική πολυφαγία! Κάτω από τις συνθήκες αυτές οι άνθρωποι έχουν τη τάση να καταναλώνουν τροφές πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη, όπως είναι τα γλυκά (τούρτες, πάστες, σοκολάτες, ντόνατς, κλπ)! Και η αυξημένη πρόσληψη ζάχαρης και λιπαρών δημιουργεί στην αυξημένη ανάγκη για κατανάλωση υδατανθράκων! Και πριν το καταλάβουμε καν, έχουμε φάει ένα βουνό άχρηστες και ακατάλληλες για την υγεία μας τροφές. Αντί γι αυτό, προσπαθήστε στις περιπτώσεις αυτές να τηρήσετε το ακόλουθο πρόγραμμα:

  • Καταναλώστε άπαχη πρωτεΐνη, όπως είναι η γαλοπούλα, συνδυασμένη με λαχανικά και μυρωδικά βότανα, και
  • Αποφύγετε τους πολλούς καφέδες και τα αναψυκτικά, τα οποία με ή χωρίς Πανσέληνο έτσι και αλλιώς σας κρατάνε στην καλύτερη των περιπτώσεων σε εγρήγορση. Δοκιμάστε να εντάξετε ένα τσάι χαμηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη στο πρωινό σας, συνοδέψτε μόνο με νερό το μεσημεριανό σας γεύμα και κλείστε τη μέρα σας με ένα τσάι βοτάνων που θα σας χαλαρώσει!

Πέρα από αυτά, φροντίστε πάντοτε να έχετε στο νου σας, ότι είναι ανώφελο να ανησυχεί και να αγχώνεται κανείς για ότι δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να ελέγξει! Εάν καταφέρετε να απαλλαγείτε από το περιττό αυτό άγχος, όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα διαχειρίσημα!

Για μία προσωπική, εξειδικευμένη πρόβλεψη από την Αλίντα Κανάκη κάλεσε τώρα στο 9011513217.

Διατροφή

Παρακολουθήστε στενά τη διατροφή σας σε φάσεις Πανσελήνου! Μελέτες έχουν δείξει ότι κατά την Πανσέληνο τείνουμε να καταναλώσουμε 10% περισσότερο φαγητό και 25% μεγαλύτερες ποσότητες αλκοολούχων ποτών! Εάν αισθανθείτε λοιπόν ότι το ψυγείο σας καλεί ή ότι εκείνο το κομμάτι παστίτσιο σας φωνάζει μέσα στη νύχτα, εφαρμόστε το εξής:

  • Κρατήστε σημειώσεις για οτιδήποτε βάζετε στο στόμα σας, ακόμη και τις κρυφές βουτιές που κάνετε στη κατσαρόλα! Υπολογίζοντας τις θερμίδες που έχετε καταναλώσει, έχετε μια πληρέστατη εικόνα και ξέρετε ανά πάσα στιγμή, εάν η επόμενη σας έφοδος στο ψυγείο τινάξει τη διατροφή σας στον αέρα!
  • Το πιο συχνό λάθος που κάνουμε όταν καταγράφουμε τις θερμίδες μας, είναι ότι παραλείπουμε να σημειώσουμε τους καφέδες και τα λοιπά ροφήματα, που όμως αντιπροσωπεύουν περισσότερες από 500 θερμίδες τη μέρα! Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά ή τα σκευάσματα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη με βότανα ή ποτά χωρίς θερμίδες, και θα έχετε κάνει ένα πολύ σημαντικό πρώτο βήμα!
  • Τέλος, όταν θέτετε στόχους που αφορούν το βάρος ή τη διατροφή σας, φροντίστε να είναι εφικτοί και σχετικά εύκολα πραγματοποιήσιμοι! Σε διαφορετική περίπτωση θα βαρυγκωμήσετε και θα εγκαταλείψετε τη προσπάθεια πριν καλά-καλά την ξεκινήσετε.

Γιατί στην τελική, ένα υγιής, ισορροπημένος και γειωμένος οργανισμός μπορεί πολύ πιο εύκολα και με λιγότερους κλυδωνισμούς να ξεπεράσει οτιδήποτε στη ζωή, πόσο μάλλον κάποιες πρόσθετες, περιοδικές ενεργειακές επιβαρύνσεις, από το μαγευτικό κατά τα άλλα φεγγάρι μας!

Για μία προσωπική, εξειδικευμένη πρόβλεψη από την Αλίντα Κανάκη κάλεσε τώρα στο 9011513217.

counter

MOST POPULAR

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις