X
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies . Διαβάστε την πολιτική μας για τα cookies

Πώς διαμορφώνεται το σκηνικό στα νούμερα τηλεθέασης των πρωινών εκπομπών; Το ξεκίνημα, οι ανατροπές και η επικράτηση...

Πώς διαμορφώνεται το σκηνικό στα νούμερα τηλεθέασης των πρωινών εκπομπών; Το ξεκίνημα, οι ανατροπές και η επικράτηση...

Από τον Οδυσσέα Μητσόπουλο

Μια ανατροπή που ήδη συζητιέται στα δημοσιογραφικά γραφεία ήταν αυτή που σημειώθηκε στους πίνακες μέτρησης της Nielsen για την τηλεθέαση της Πέμπτης 29 Οκτωβρίου 2014. Πιο συγκεκριμένα, το «Πρωινό» με το Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά στο γενικό σύνολο κέρδισε την πρωτιά στη μάχη της τηλεθέασης, αφού συγκέντρωσε το 33,8% των τηλεθεατών, με το «Mega με μία» να ακολουθεί με τηλεθέαση της τάξεως του 26,8%.

Επίσης, ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά πέρασαν πρώτοι και στα δυναμικά κοινά 15-44, αφού κέρδισαν  το 30,2% του τηλεοπτικού κοινού, ενώ ο Μάρκος Σεφερλής και η πρωινή εκπομπή του Mega, ακολούθησαν με 30,1%. Φαίνεται επομένως πως το τοπίο στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη των καναλιών αρχίζει να αλλάζει, με τον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά να ξανακόβουν την τράπουλα, με μικρές τονωτικές ενέσεις στην ροή του καθημερινού προγράμματος και συνεντεύξεις που κάνουν τη διαφορά. Το τηλεοπτικό δίδυμο του ANT1 μένοντας πιστό στην πετυχημένη του "συνταγή", με την παρείστικη διάθεση και με την αίσθηση του χιούμορ στα ύψη, φαίνεται πως είναι η σταθερή επιλογή του τηλεοπτικού κοινού. 

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)