counter

Καραντίνα, καλή ψυχολογία & υγιεινός τρόπος ζωής. Γίνεται;

Καραντίνα, καλή ψυχολογία & υγιεινός τρόπος ζωής. Γίνεται;

Αδιαμφισβήτητα είμαστε σε μια δύσκολη κατάσταση-κυρίως γιατί όλο αυτό είναι κάτι πρωτόγνωρο και δεν ξέρουμε πως να το αντιμετωπίσουμε. Οι άνθρωποι από την φύση μας δεν είμαστε φτιαγμένοι να ζούμε σε εγκλεισμό, άρα βιώνουμε μια ιδιαίτερη δοκιμασία κόντρα στην ίδια μας τη φύση.

Θα πρέπει πρώτα-πρώτα να κατανοήσουμε τις προκλήσεις που κρύβει το «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ». Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα μάθουμε πολλά και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θα μάθουμε να είμαστε πιο ήρεμοι, να χρειαζόμαστε λιγότερα. Σε κάποιους από μας δίνεται για πρώτη φορά αυτό το πολύτιμο δώρο που λέγεται «χρόνος», που μπορούμε να το αφιερώσουμε στον εαυτό μας και στα πρόσωπα που αγαπάμε, άλλοι πάλι με αυτό το δώρο θα νιώθουν να ζορίζονται. Είναι εντάξει αν απολαμβάνεις τον χρόνο σου χωρίς δουλειά, είναι εντάξει κι αν έχεις πανικοβληθεί επειδή έχασες την δουλειά σου. Είναι εντάξει αν το διασκεδάζεις και κάνεις καθαριότητα στο σπίτι σου, είναι εντάξει αν δεν μπορείς να σηκωθείς από τον καναπέ και θες να ουρλιάξεις. Μπορεί να είσαι κάπου ενδιάμεσα σε αυτά, είναι και αυτό εντάξει. Κάποιοι είμαστε μαθημένοι σε αλλαγές και στα δύσκολα, έχουμε αυτό που λένε προσαρμοστικότητα ή ανθεκτικότητα. Το να μην έχουμε αυτές τις δεξιότητες όμως δεν μας κάνει αποτυχημένους. Ας καταλάβουμε όλοι ότι οι εμπειρίες του καθενός μας θα διαφέρουν και θα είναι εξίσου βάσιμες και σημαντικές.

Η κατάσταση αυτή που βιώνουμε από μόνη της εμπεριέχει την απώλεια και η διαδικασία αυτή έχει στάδια, είναι κοινά για όλους, ανεξάρτητα από την μόρφωση, το κοινωνικό επίπεδο και το πολιτισμικό υπόβαθρο του καθενός. Εδώ μιλάμε για την απώλεια μιας διαφορετικής καθημερινότητας αλλά και οτιδήποτε αισθάνεται ο καθένας πως χάνει με αυτόν τον εγκλεισμό.

Μην ξεχνάμε ποτέ

Ο καθένας πενθεί για μια απώλεια και θλίβεται με διαφορετικό τρόπο. Μερικοί άνθρωποι εξωτερικεύουν εύκολα τα συναισθήματά τους, ενώ άλλοι θα το περάσουν πιο εσωτερικά και μπορεί να μην τους δείτε καν να κλαίνε. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να μην κρίνετε το πώς ένα άτομο βιώνει την απώλεια, καθώς για τον καθένα είναι ένα ιδιωτικό και διαφορετικό συναίσθημα.

Χρειάζεται να δώσουμε στον εαυτό μας χρόνο να βιώσει όλα τα συναισθήματα της απώλειας. Θα νιώσουμε άρνηση, θυμό, θλίψη και θα φτάσουμε στην αποδοχή. Τότε θα είμαστε σε θέση να σκεφτούμε καθαρά τι μπορούμε να κάνουμε πρώτα για εμάς και μετά για τους άλλους.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές

  • Για την ενημέρωσή σας επιλέξτε το πολύ δυο έγκυρες πηγές πληροφόρησης (κάποιο δελτίο ειδήσεων ή μια ενημερωτική εκπομπή που αγαπάτε, ραδιόφωνο ή κάποια ιστοσελίδα) μια-δυο φορές την ημέρα. Σκοπός είναι να παρέχεται ενημέρωση και όχι να αυξάνεται η σύγχυση του ατόμου.
  • Προσπαθήστε να απασχολήσετε δημιουργικά το μυαλό σας, κάνοντας εκκαθάριση, τακτοποίηση ή ακόμα και λίγη γυμναστική για να χαλαρώσετε και να παραμείνετε σε φόρμα.
  • Το κάθομαι σπίτι δεν πρέπει να μας δημιουργεί ενοχές, επειδή ξαφνικά βρεθήκαμε χωρίς να παράγουμε έργο, χωρίς να έχουμε τις δραστηριότητες που ξέραμε. Συνεπώς, είναι βοηθητικό να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπου ζωής.

Διαβάστε περισσότερα Thriveglobal.gr

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις