counter

10 αλλαγές για καλύτερη ποιότητα ζωής το καλοκαίρι

10 αλλαγές για καλύτερη ποιότητα ζωής το καλοκαίρι

Είσαι κι εσύ ένας από αυτούς που περιμένουν την άδεια ή τις διακοπές, για να επωφεληθούν από τα καλά του καλοκαιριού; Μην κάνεις αυτό το λάθος. Το καλοκαίρι είναι εδώ και κάθε του λεπτό μετράει για δύο, αρκεί να το αξιοποιήσεις σωστά. Πώς; Με λίγες και μικρές αλλαγές στις καθημερινές σου συνήθειες, που θα εξασφαλίσουν καλύτερα οφέλη για την υγεία σου και summer mood διαρκείας. Βάλ’ τες λοιπόν στο καθημερινό σου πρόγραμμα και θα μας θυμηθείς!

7.00 → Άλλαξε ήχο στο ξυπνητήρι

Ένας έντονος, γρήγορος ή δυνατός ήχος μπορεί να είναι αποτελεσματικός, αλλά διεγείρει το νευρικό σου σύστημα απότομα, αυξάνοντας αυτόματα τα επίπεδα του στρες. Προτίμησε έναν ήχο απαλό, φιλικό, κατευναστικό. Ρύθμισέ το να χτυπήσει λίγο πιο νωρίς, ώστε να έχεις περισσότερο χρόνο να μείνεις για λίγο ξύπνιος στο κρεβάτι αντί να σηκωθείς απότομα. Είναι σημαντικό να μην ξεκινήσεις τη μέρα σου τρέχοντας, αλλά με πιο χαλαρούς ρυθμούς, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι που είναι μια εποχή που ευνοεί τη χαλάρωση.

7:15 → Φόρεσε βαμβακερά ρουχα

Οπωσδήποτε προτίμησέ τα για τη δουλειά και το γυμναστήριο, ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι. Τα συνθετικά εσώρουχα αυξάνουν την θερμοκρασία σώματος και σε κάνουν να ιδρώνεις. Ψήφισε υπέρ της άνεσης ιδιαίτερα αυτή την εποχή του χρόνου.

8:00 → Προτίμησε ανοιχτά παπούτσια

Ιδιαίτερα για το γραφείο, που περνάς πολλές ώρες, φρόντισε να επενδύσεις αυτό το καλοκαίρι σε ένα (τουλάχιστον) ζευγάρι παπούτσια που θα σε κάνει να νιώθεις άνετα. Μην ξεχνάς ότι οι υψηλές θερμοκρασίες εντείνουν τα πρηξίματα στα πόδια. Γι’ αυτό επίλεξε με προσοχή τα καλοκαιρινά σου παπούτσια. Επιπλέον, σε κάθε περίπτωση είναι προτιμότερο να φοράς ανοιχτά παπούτσια το καλοκαίρι, τα οποία δεν ευνοούν τις ονυχομυκητιάσεις. Προτίμησε πάντα το γνήσιο δέρμα από το συνθετικό, καθώς το δεύτερο αυξάνει τη θερμοκρασία των πελμάτων. Αν είσαι fan των αθλητικών επίσης, διάλεξε εκείνα που εξασφαλίζουν καλό και σωστό αερισμό.

8:20 → Περπάτα μέχρι τη δουλειά

Είκοσι λεπτά περπάτημα μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρο θανάτου κατά ένα τρίτο, σύμφωνα με έρευνα από πανεπιστήμιο του Cambridge. Αν λοιπόν η απόσταση μέχρι τη δουλειά σου είναι γύρω στο μισάωρο, μπορείς να βάλεις στόχο να πηγαίνεις με τα πόδια. Η συνήθεια αυτή εκτός από ιδανική άσκηση θα σου επιτρέψει επίσης να εξασφαλίσεις την απαραίτητη βιταμίνη D, αλλά και καλύτερη ποιότητα ύπνου. Μην ξεχάσεις όμως να φορέσεις αντηλιακό και καπέλο. Αν δεν τα καταφέρεις το πρωί, δεσμεύσου για ένα απογευματινό περπάτημα με τον σκύλο ή τον σύντροφό σου. Μην ξεχνάς ότι το περπάτημα είναι το μυστικό της μακροζωίας.

Διαβάστε περισσότερα στο Thriveglobal.gr

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις