X
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies . Διαβάστε την πολιτική μας για τα cookies

Η L'ORÉAL αποτίει φόρο τιμής στην ομορφιά στηρίζοντας την επερχόμενη εμβληματική αρχαιολογική έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η L'ORÉAL αποτίει φόρο τιμής στην ομορφιά στηρίζοντας την επερχόμενη εμβληματική αρχαιολογική έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Αθήνα, 31 Αυγούστου 2021 – Η L’Oréal, ο παγκόσμιος ηγέτης στην ομορφιά, υποστηρίζει με υπερηφάνεια την επερχόμενη εμβληματική αρχαιολογική έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στην Αθήνα, “ΚΑΛΛΟΣ. Η Υπέρτατη Ομορφιά”. Η έκθεση, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, διεξάγεται υπό την επιμέλεια του Διευθυντή του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, Καθηγητή Νικολάου Χρ. Σταμπολίδη και του επιμελητή Αρχαιοτήτων του Μουσείου, Δρος Ιωάννη Δ. Φάππα, και θα διαρκέσει από τις 29 Σεπτεμβρίου 2021 έως τις 16 Ιανουαρίου 2022.

Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, συνεχίζοντας τη σειρά πρωτοποριακών, αρχαιολογικών εκθέσεων με επίκεντρο τον Άνθρωπο, πραγματοποιεί αυτή τη μεγάλης κλίμακας έκθεση για την ομορφιά στην Αρχαία Ελλάδα και την ιδέα του Κάλλους, παρουσιάζοντας 300 εμβληματικές αρχαιότητες από Μουσεία και Συλλογές της Ελλάδας, της Ιταλίας και του Βατικανού.

Αφοσιωμένη στην ομορφιά για πάνω από έναν αιώνα, η L'Oréal πάντα προσπαθεί να εξερευνήσει τη συμβολή διαφορετικών πολιτισμών στην ομορφιά. Η επιθυμία για ομορφιά υπάρχει από την αρχή της ανθρωπότητας. Είναι ένα παγκόσμιο ιδεώδες, που διασχίζει τον χρόνο, τις χώρες και τους πολιτισμούς.

Η έκθεση «ΚΑΛΛΟΣ. Η Υπέρτατη Ομορφιά» είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η ομορφιά κατείχε κεντρικό ρόλο στην καθημερινή ζωή και τη φιλοσοφική σκέψη της αρχαίας Ελλάδας και το Κάλλος σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής στην ιστορία της. Η έννοια του Κάλλους στην υπέρτατη διάστασή της, δεν είναι απλώς μια λέξη που σημαίνει ομορφιά. Είναι ένα ιδεώδες που αναπτύχθηκε στην αρχαία ελληνική σκέψη και εκφράστηκε μέσα από τα ποιήματα των επικών (8ος αιώνας π.Χ.) και των λυρικών (7ος/6ος αιώνας π.Χ.) ποιητών. Από τον πέμπτο/τέταρτο αιώνα π.Χ. και έπειτα, η έννοια του Κάλλους αποκρυσταλλώθηκε σταδιακά στα κείμενα των φιλοσόφων, οι οποίοι αναφέρθηκαν σε αυτό ως συνδυασμό της φυσικής εμφάνισης και των αρετών της ψυχής. Αυτή η διάσταση της ομορφιάς πέρα ​​από την εμφάνιση, που συμβολίζει την εσωτερική και εξωτερική ομορφιά, είναι ένα όραμα της ομορφιάς που παραμένει αληθινό μέχρι σήμερα.

Περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση:

www.cycladic.gr

Σχετικά με την L'Oréal

Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L'Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 35 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο ‘Όμιλος σημείωσε κατά το 2020 πωλήσεις ύψους 27,99 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 85.400 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L'Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 4.000 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L'Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Η δέσμευση της L'Oréal για τη βιωσιμότητα για το 2030 καθορίζει φιλόδοξους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης σε ολόκληρο τον Όμιλο και στοχεύει στην ενδυνάμωση του οικοσυστήματός του για μια πιο περιεκτική και βιώσιμη κοινωνία.

Περισσότερες πληροφορίες: https://mediaroom.loreal.com/

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)