counter

Στόχος: Διατήρηση βάρους. 4 τρόποι για να τα καταφέρεις

Στόχος: Διατήρηση βάρους. 4 τρόποι για να τα καταφέρεις
Στόχος: Διατήρηση βάρους. 4 τρόποι για να τα καταφέρεις

Ενώ η μείωση βάρους απασχολεί πολύ κόσμο, εντούτοις, λίγοι είναι αυτοί που μαθαίνουν και να το διατηρούν. Μήπως ανήκεις κι εσύ σε αυτή την κατηγορία;

Αυτό που χρειάζεται να ξέρεις είναι ότι ακόμη και τώρα που περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι – άρα έχουμε μεγαλύτερη έκθεση στα ντουλάπια της κουζίνας μας –  υπάρχει τρόπος να ελέγξουμε το βάρος μας και να το διατηρήσουμε σταθερό. Πώς θα το πετύχουμε αυτό; 

Άκου πραγματικά το στομάχι σου 

Η συμβουλή αυτή αφορά το αίσθημα της πραγματικής πείνας. Είναι αυτό το γνωστό γουργούρισμα στο στομάχι, το οποίο θα περάσει μόλις καταναλώσεις κάποια τροφή. 

Να θυμάσαι ότι η πραγματική πείνα δεν είναι επιλεκτική, οπότε αν αναζητάς κάποιο συγκεκριμένο φαγητό τότε μάλλον πρόκειται για λιγούρα ή «συναισθηματική πείνα».

Σίγουρα όμως το στομάχι μας θα στείλει και το σήμα του κορεσμού, πότε δηλαδή έχουμε χορτάσει πραγματικά και μπορούμε να σταματήσουμε το φαγητό. Κι αυτό φυσικά δεν συνεπάγεται πάντα άδειο πιάτο για να «μην χάσουμε τη δύναμή μας».

Διαχειρίσου τα κεράσματα

Μαζεύτηκαν πολλά γενέθλια και γιορτές σε μία βδομάδα; Έρχονται από παντού κεράσματα και με τη δικαιολογία «Μα δεν μπορώ να αρνηθώ» τα δέχεσαι όλα; 

Φυσικά κι εδώ αποτελεί δική σου επιλογή το εάν θα καταναλώσεις όλα τα κεράσματα ή όχι. Μπορείς πάντα να ευχηθείς και να ευχαριστήσεις ευγενικά και:

  • Να δοκιμάσεις από το κέρασμα χωρίς να το καταναλώσεις ολόκληρο. 
  • Να το κρατήσεις για να το δώσεις σε κάποιον δικό σου στο σπίτι.
  • Εάν σου αρέσει να το φας και να το ευχαριστηθείς.
  • Να το αρνηθείς, εξηγώντας ότι μόλις καταναλώσες κάποιο γεύμα. 

Δεν υπάρχει μία μόνο σωστή απάντηση, δηλαδή λέμε «Όχι στα κεράσματα». Αλλά είναι σημαντικό να πράξεις με όποιον τρόπο σε ικανοποιεί και να μην καταπιέζεσαι. 

Εάν πραγματικά θέλεις να δοκιμάσεις κάτι πες «Ναι», κατανάλωσε το χωρίς τύψεις και προχώρησε τη μέρα σου. Ίσως μάλιστα να αντικαταστήσει κάποιο από τα σνακ που θα είχες στο δεκατιανό ή στο απογευματινό σου.

Διαβάστε περισσότερα στο Thriveglobal.gr

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR