counter

Κορονοϊός: Ναι στην άσκηση με τον σωστό τρόπο

Κορονοϊός: Ναι στην άσκηση με τον σωστό τρόπο

Επειδή ο ιός εγκαθίσταται κυρίως στην αναπνευστική οδό – τη μύτη, το στόμα και τους πνεύμονες – είναι εξαιρετικά μεταδοτικός όταν οι άνθρωποι φτερνίζονται, βήχουν ή γενικώς ανταλλάσσουν αναπνευστικά σταγονίδια με άλλους (π.χ. με την ομιλία). Παρά τη σπουδαιότητά της, η κοινωνική απομάκρυνση, ήταν ψυχολογικά και σωματικά επιζήμια για πολλούς αθλητές ομαδικών αθλημάτων, φανατικούς οπαδούς της γυμναστικής και αθλητικούς οπαδούς που έβρισκαν συντροφικότητα και χαρά ή μείωναν το στρες μέσω της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού.

Στα επόμενα λεπτά θα μάθετε πώς η άσκηση επηρεάζει το ανοσοποιητικό και κάποιες πρακτικές συμβουλές για το πόσο οι άνθρωποι πρέπει (και δεν πρέπει) να ασκούνται κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Κορονοϊός και γυμναστική - Τι δείχνουν οι έρευνες

Μια μεγάλη μελέτη έδειξε ότι η ήπια έως μέτρια άσκηση – που εκτελείται περίπου τρεις φορές την εβδομάδα – μείωσε τον κίνδυνο θανάτου κατά τη διάρκεια της επιδημίας γρίπης του Χονγκ Κονγκ το 1998. Η μελέτη του Χονγκ Κονγκ πραγματοποιήθηκε σε 24.656 Κινέζους ενήλικες που νόσησαν κατά τη διάρκεια της επιδημίας. Αυτή η μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που δεν ασκούνται καθόλου ή κάνουν υπερβολική άσκηση – πάνω από πέντε ημέρες άσκησης την εβδομάδα – διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πεθάνουν σε σύγκριση με τους ανθρώπους που ασκούνται μέτρια.

Επιπλέον,  μελέτες που πραγματοποιήθηκαν σε ποντίκια απέδειξαν ότι η τακτική άσκηση που διεξήχθη δύο έως τρεις μήνες πριν από τη μόλυνση μείωσε τη σοβαρότητα της νόσου και το ιικό φορτίο τόσο σε παχύσαρκους όσο και σε μη παχύσαρκους ποντικούς. Έτσι, τα περιορισμένα δεδομένα για τα ζώα δείχνουν ότι η άσκηση μέχρι τρεις ημέρες την εβδομάδα, δύο έως τρεις μήνες πριν, προετοιμάζει καλύτερα το ανοσοποιητικό σύστημα για να καταπολεμήσει μια ιογενή λοίμωξη.

Κορονοϊός και γυμναστική - Πόση άσκηση και με ποιον τρόπο;

Ακολουθήστε ορισμένες οδηγίες που βασίζονται στην συνιστώμενη συχνότητα για τους περισσότερους ανθρώπους:

  • Εκτελέστε ήπια έως μέτρια άσκηση (20-45 λεπτά), έως τρεις φορές την εβδομάδα.
  • Προσπαθήστε να διατηρήσετε τη φυσική σας κατάσταση κατά τη διάρκεια της περιόδου απομόνωσης.

Διαβάστε περισσότερα στο Thriveglobal.gr

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις