counter

Γυμναστική: Μπορεί να κάνει τις «δύσκολες μέρες» ευκολότερες!

Γυμναστική: Μπορεί να κάνει τις «δύσκολες μέρες» ευκολότερες!

Γυμναστική: Μπορεί να κάνει τις «δύσκολες μέρες» ευκολότερες!

Είναι αλήθεια πως η γυμναστική βοηθάει στην αντιμετώπιση του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου; Και, αν ναι, τότε τι άσκηση πρέπει να προτιμήσω; Επίσης, θα πρέπει να ασκούμαι συστηματικά ή αρκεί να την επαναλαμβάνω μόνο τις δύσκολες μέρες;

  

Απάντηση: Κατά τη διάρκεια της περιόδου και εφόσον οι πόνοι δεν είναι υπερβολικοί, δεν πρέπει να φοβάσαι την άσκηση. Ίσα-ίσα που ελαφρύνει τον πόνο. Ειδικά η αερόβια άσκηση, όπως το τρέξιμο ή ακόμα και το περπάτημα, βοηθάει πολύ, καθώς συμβάλλει στην καλύτερη οξυγόνωση του οργανισμού και στην κυκλοφορία του αίματος. 

 

Ωστόσο εκείνες τις μέρες καλό είναι να αποφεύγεις τις μορφές άσκησης που έχουν να κάνουν με διατάσεις (όπως π.χ. γιόγκα), καθώς λόγω των ανοιγμάτων αυξάνεται η ροή της περιόδου.

  

 

Απαντά η γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη.

  

 

Διαβάστε περισσότερα στο www.formamag.gr.

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne