counter

Ο Versace διέγραψε όλα του τα posts στο Instagram & ο λόγος σίγουρα θα σε εντυπωσιάσει

Ο Versace διέγραψε όλα του τα posts στο Instagram & ο λόγος σίγουρα θα σε εντυπωσιάσει
Ο Versace διέγραψε όλα του τα posts στο Instagram & ο λόγος σίγουρα θα σε εντυπωσιάσει

Στο προφίλ του Versace στο Instagram με σχεδόν 30 εκατομμύρια ακολούθους, εμφανίζονται μόνο ιστορίες και η εμβληματική χρυσή Μέδουσα, αλλά κανένα post. Δύο εβδομάδες μετά την εξαγορά της Capri Holdings, της εταιρείας που κατέχει τον ιταλικό οίκο μόδας, από την Tapestry Inc. με έδρα τις ΗΠΑ, το όλο brand ετοιμάζεται για ένα νέο πρόγραμμα μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα κάνει το ντεμπούτο της πολύ σύντομα. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Versace, η νέα μορφή «magazine-style» που θα εφαρμοστεί για την αποκάλυψη της καμπάνιας της συλλογής Φθινόπωρο 2023 αναμένεται να προσθέσει ακόμα μεγαλύτερο κύρος στο προφίλ της Versace. Μερικές φωτογραφίες της καμπάνιας έχουν ήδη δημοσιευτεί και πρόκειται για ασπρόμαυρες εικόνες που τραβήχτηκαν από το δίδυμο Mert και Marcus που απεικονίζουν μερικά από τα πιο διάσημα πρόσωπα της βιομηχανίας - Gigi Hadid, Anok Yai, Angelina Kendall και Karolina Spakowski - με φόντο ένα λευκό φόντο. 

Διαβάστε επίσης: Louis Vuitton: Η καμπάνια της στο Ηρώδειο μοιάζει ξεκάθαρα με "όνειρο καλοκαιρινής νυκτός"

 

Πάντως, όπως βλέπουμε σε μια προεπισκόπηση που κοινοποιήθηκε στο προφίλ της Donatella Versace στο Instagram, η Irina Shayk συμμετείχε επίσης στο γύρισμα. «Η τελευταία μας καμπάνια γιορτάζει όλα όσα αγαπώ στον Versace», γράφει η λεζάντα της ανάρτησής της. «Η δύναμη, η ραπτική, η στάση. Στα γυρίσματα τα μοντέλα ένιωθαν δυνατά, δυνατά και άγρια - όπως ακριβώς θα έπρεπε να νιώθεις όταν φοράς Versace

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η διαγραφή όλου του περιεχομένου στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ενός ατόμου είναι μια κοινή πρακτική για τις επωνυμίες που αντιμετωπίζουν μαζική αλλαγή branding αλλά για τη Versace, η οποία εξαγοράστηκε από την Capri Holdings το 2018, αυτή είναι η πρώτη. 

Οι Saint Laurent και Balenciaga είναι οι πιο διάσημες περιπτώσεις, αλλά σε αυτές προστίθενται η πιο πρόσφατη της Burberry, μετά τον διορισμό του νέου δημιουργικού διευθυντή Daniel Lee, και στη συνέχεια η Bottega Veneta, η οποία αποφάσισε να απενεργοποιήσει εντελώς το προφίλ της, αντικαθιστώντας το με ένα ψηφιακό περιοδικό. Η συνέχεια πάντως, αναμένεται ενδιαφέρουσα...

Photo Credits: ABACA PRESS

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR