counter

Mπέλα Χαντίντ: Έγινε φαλακρό ρομπότ σε ένα σύμπαν τεχνητής νοημοσύνης για τη νέα καμπάνια του Marc Jacobs

Mπέλα Χαντίντ: Έγινε φαλακρό ρομπότ σε ένα σύμπαν τεχνητής νοημοσύνης για τη νέα καμπάνια του Marc Jacobs
Mπέλα Χαντίντ: Έγινε φαλακρό ρομπότ σε ένα σύμπαν τεχνητής νοημοσύνης για τη νέα καμπάνια του Marc Jacobs

Ο Σεπτέμβριος είναι εδώ και το ίδιο, επίσης και οι καμπάνιες μόδας του Φθινοπώρου 2023 που θα εμπνεύσουν τα φθινοπωρινά μας ψώνια και όχι μόνο.  Το Σάββατο, η Heaven του Marc Jacobs κυκλοφόρησε μια σειρά εικόνων «εμπνευσμένες από την τεχνητή νοημοσύνη» στις οποίες παρουσιάζεται η Bella Hadid ως ένα φαλακρό, φουτουριστικό ρομπότ ντυμένο με μπότες Marc Jacobs Kiki, εσώρουχα που μοιάζουν με πανοπλία και μια τζιν μίνι φούστα.

Φωτογραφημένη από τον Carlijn Jacobs και σε styling του Danielle Emerson, η καμπάνια παρουσιάζει το νέο "Kiki Group", το οποίο η μάρκα περιγράφει ως "μια ποικιλία από έτοιμα ρούχα και αξεσουάρ με τους σχεδιαστικούς κώδικες του Kiki", σύμφωνα με το δελτίο τύπου. 

Διαβάστε επίσης: Αθλητικά με φόρεμα; Η Κατερίνα Καινούργιου δείχνει πώς να τα φορέσεις με στιλ

Η καμπάνια φαίνεται να συνδυάζει τη νοσταλγία του Y2K με τον φουτουρισμό, συνδυάζοντας σιλουέτες και αξεσουάρ της εποχής του 2000 με στοιχεία που μοιάζουν με ρομπότ, εμπνευσμένα από την τεχνητή νοημοσύνη. Σε μια εικόνα, η Χαντίντ ποζάρει γυμνή και φαλακρή, ντυμένη με κάποια σχέδια της συλλογής. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εικόνα, έχει ενδιαφέρον...

Δείτε τις πρώτες εικόνες από την καμπάνια: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @heavn

Photo Credits: ZUMA PRESS
FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR