X
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies . Διαβάστε την πολιτική μας για τα cookies

Στην Κεφαλλονιά με τη σύζυγό του. Πότε έφτασαν, τι έφαγαν, τι δώρα τους έκανε η Τασία Δενδρινού

Απο τη Δήμητρα Δάρδα

Συνεχίζοντας τις διακοπές του στα ελληνικά νησιά, ο πολυεκατομμυριούχος Ρόμαν Αμπράμοβιτς "έδεσε" το πρωί της Τετάρτης 5 Σεπτεμβρίου στην Κεφαλλονιά.

Με την είσοδο της πολυτελέστατης θαλαμηγού στο λιμάνι του Φισκάρδο, οι Κεφαλλονίτες έμειναν άφωνοι! Ολοι ήταν περίεργοι να δούν σε ποιόν ανήκε αυτό το τεράστιο σκάφος που ερχόταν και η είδηση αμέσως έκανε το γύρο του νησιού. Ο Αντώνης Τσελέντης, ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στο Φισκάρδο, πρόλαβε να τραβήξει μια φωτογραφία, την ώρα που η τεράστια θαλαμηγός έφτανε στο νησί, την οποία και δημοσιεύει το Kefalloniapress.gr.

Ο Ρώσος μεγιστάνας το απόγευμα της Τετάρτης έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Φισκάρδο με μεγάλη παρέα και, αφού περπάτησε στα γραφικά σοκάκια, κατευθύνθηκε στο διάσημο εστιατόριο της Τασίας Δενδρινού, όπου είχε γίνει κράτηση από το μεσημέρι, στο όνομα του σκάφους του "Eclipse"

"Ήρθε με μια παρέα περίπου 10 ατόμων" λέει αποκλειστικά στο FTHIS.GR, η χρυσοχέρα μαγείρισσα του Φισκάρδο, Τασία. "Δεν τον αναγνώρισα, όπως συνήθως μου συμβαίνει, γιατί που να τους ξέρω όλους τους διάσημους. Όμως, όταν με ενημέρωσαν τα παιδιά του μαγαζιού ποιος ήταν, βγήκα να τον καλωσορίσω. Στην αρχή ήταν λίγο βαρύς. Με κοιτούσε με προσοχή την ώρα που προσπαθούσα να του μιλήσω με τα σπαστά αγγλικά μου. Του είπα ότι πέρυσι είχαν έρθει εδώ κάποιες εξαδέλφες του για φαγητό και του το επιβεβαίωσε ο νεαρός που καθόταν δίπλα του. Και ο ίδιος, όμως, δεν το αρνήθηκε και για πρώτη φορά, μου χαμογέλασε" λέει περιγράφοντας την πρώτη γνωριμία τους.

"Η κόρη μου, η Αθανασία, μεταξύ αστείου και σοβαρού του είπε ότι ήταν ο μοναδικός διάσημος που δεν είχε δοκιμάσει την κουζίνα μας και πως ήταν μεγάλη χαρά να τον έχουμε κοντά μας! Για αναμνηστική φωτογραφία, ούτε λόγος. Είπαμε, δεν ήταν πολύ ζεστός στην αρχή", λέει.

Και συνεχίζει: "Μια ώρα πριν τις οκτώ, προηγήθηκε μια επίσκεψη από 2-3 άτομα που είδαν το τραπέζι που είχαμε ετοιμάσει και το ενέκριναν. Ο Ρομάν Αμπράμοβιτς συνοδευόταν από μια πολύ όμορφη μελαχρινή γυναίκα και ήταν ντυμένος πολύ απλά, με ένα λευκό μακό μπλουζάκι, λευκό σορτς, ίδιο χρώμα ρολόι και χωρίς…το κλασικό τζόκεϊ. Μόνο έναν άντρα είδαμε να κάθεται λίγα μέτρα από το τραπέζι του, δίπλα στο μπαρ και καταλάβαμε ότι είναι από την ασφάλειά του. Μπορεί να ήταν και άλλοι "300 κρεμασμένοι στα σύννεφα" που λέει ο λόγος, αλλά θα ήταν τόσο διακριτικοί που εμείς δεν πήραμε χαμπάρι".

"Καταλόγους δεν τους πήγα. Μου ζήτησαν να τους σερβίρω ό,τι ήθελα. Ξεκίνησα λοιπόν με πολλά ορεκτικά που τα τσάκισαν! Από φέτα τηγανιτή, σαλάτες, χταπόδι με λιαστή ντομάτα και φάβα, πιπεριές τηγανητές, κολοκυθοκεφτέδες, μελιτζανοσαλάτες και πολλά άλλα. Δεν έμεινε ψίχουλο! Έπειτα τους σέρβιρα μπαρμπούνια, μετά ψάρια ψητά, μετά λικέρ και μετά γλυκά και φρούτα. Μας ζήτησε φραγκοστάφυλα… Τρέξαμε στο super market να αγοράσουμε, αλλά είχε κλείσει"!

"Το λογαριασμό, τον πλήρωσε ένας φίλος του και θέλεις τα γλυκά, θέλεις το κρασί, ο Αμπράμοβιτς ήταν στο τέλος της βραδιάς, σε μεγάλα κέφια! Χάρηκα, όταν τον είδα έτσι. Και για το καλό, του έκανα δώρο δύο μπουκάλια κρασί με την επωνυμία Eclipse, όπως το όνομα του σκάφους του, κεφαλονίτικα κρασιά της οικογένειας Τσεντιλίνι και εκείνος ενθουσιάστηκε! Του χάρισα επίσης μέλι κεφαλονίτικο βιολογικό κι ένα άλμπουμ που έχει επιμεληθεί ο αδελφός μου, με φωτογραφικό υλικό από το παλιό Φισκάρδο που το ξεφύλλισε εκείνη την ώρα!

Ένα θα σου πω, μόνο. Όταν σηκώθηκαν να φύγουν, μόνος του σήκωσε όλες τις σακούλες με τα δώρα που του έκανα… Όχι σαν κάποιους άλλους που θέλουν... βοηθούς. Και τα κουβάλησε μέχρι το σκάφος! Δεν γνωρίζω πότε θα φύγουν. Πάντως το καράβι του –τόσο μεγάλο είναι!- βρίσκεται ακόμη δεμένο στο λιμάνι"!

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)