counter

Οι ασκήσεις που με βοήθησαν σε 20 μέρες να καταπολεμήσω την κυτταρίτιδα!

Οι ασκήσεις που με βοήθησαν σε 20 μέρες να καταπολεμήσω την κυτταρίτιδα!

Είμαι από τα κορίτσια που συνυπάρχουν με το πρόβλημα της κυτταρίτιδα χρόνιαααα τώρα! Όχι, όχι δεν είμαι από αυτές που τα πόδια και οι γλουτοί τους είναι το δυνατό τους σημείο. Ο αγώνας μου κατά της κυτταρίτιδας είναι χρόνιος και οφείλω να ομολογήσω ότι το έχω ψάξει κάπως αρκετά. Σίγουρα βοηθούν η σωστή διατροφή, τα κατάλληλα προϊόντα και πίστεψε όσο τίποτε άλλο η άσκηση. Φορέστε τα κολάν σας και πάμε γυμναστήριο γιατί η Πρωτομαγιά δεν είναι μακριά! Υπάρχουν ασκήσεις που ενισχύουν την δράση του μεταβολισμού, αυξάνουν τις καύσεις και εμποδίζουν τα λιποκύτταρα να εγκατασταθούν στα δύσκολα σημεία των γλουτών και των μοιρών. Boost yourself!

Ποδήλατο

Το ποδήλατο είναι μια αερόβια άσκηση που βοηθά στην καύση λιποκυττάρων στα αδύναμα σημεία των μοιρών και των γλουτών . Παρόλα αυτά για να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να ενδυναμώσεις του μυς των ποδιών πρέπει να αυξήσεις την αντίσταση όπως και να αυξομειώνεις την ένταση της άσκησης.

Γυναίκα κάνει ποδήλατο

Squats /καθίσματα

Πρόκειται για την πιο δημοφιλή άσκηση τα τελευταία 2 χρόνια. Τα καθίσματα μπορείς να τα κάνεις με μπάρα ή χωρίς. Είναι μια αποτελεσματική άσκηση για να κάψεις λίπος και να αυξήσεις την μυϊκή μάζα.  Μην σε φοβίζουν τα βάρη καθότι είναι μύθος ότι φουσκώνουν τους μυς, Για να βοηθήσεις το σώμα σου να εξαλείψει την κυτταρίτιδα σήκωσε τα βάρη που αντέχει το σώμα σου για 8-15 επαναλήψεις.

Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι πιο δημοφιλής αερόβια άσκηση. Παρόλα αυτά χρειάζεται στρατηγική για να κάψεις λίπος. Για να πραγματοποιηθεί η ιδανική καύση πρέπει να διατηρήσεις την ένταση που σε κάνει να λαχανιάζεις για 30 λεπτά έως 1 ώρα.  Έτσι καίγονται και μεγάλα ποσά υδατανθράκων που συμβάλλουν στην δημιουργία της κυτταρίτιδας.

Γυναίκα ποζάρει στη θάλασσα

Σχοινάκι

Μέσα σε μόλις 10΄ μπορούμε να κάψουμε 100 έως 160 θερμίδες. Έρευνες έχουν δείξει πως είναι το μοναδικό είδος άσκησης που «επιτίθεται» τόσο δυναμικά στο λίπος. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που σταρ σαν την Katy Perry το έχουν εντάξει στο πρόγραμμα γυμναστικής τους. Σύμφωνα με τον Quincy France, προσωπικό γυμναστή της γνωστής τραγουδίστριας, θα πρέπει να ακολουθούμε πάντα μια συγκεκριμένη κίνηση για τουλάχιστον 2΄ και μετά περνάμε στην επόμενη.

Οπίσθια γυναίκας με άμμο

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις