counter

Ο Έλληνας διεθνής ποδοσφαιριστής που βρισκόταν ανάμεσα στους επιβάτες του αεροσκάφους που έκανε ανώμαλη πρoσγείωση στη Ρώμη, με 16 τραυματίες, μιλάει στο FTHIS.GR

Ο  Έλληνας διεθνής ποδοσφαιριστής που βρισκόταν ανάμεσα στους επιβάτες του αεροσκάφους που έκανε ανώμαλη πρoσγείωση στη Ρώμη, με 16 τραυματίες, μιλάει στο FTHIS.GR

Σάββας Γκέτνζογλου

Από τη Νάνσυ Παραδεισανού

Από θαύμα γλίτωσε ο Σάββας Γκέντσογλου, που μία πτήση ρουτίνας παραλίγο να του κοστίσει τη ζωή. Ο ποδοσφαιριστής πήρε την πτήση της Alitalia για την διαδρομή Πίζα- Ρώμη- Αθήνα. Ο Σάββας μιλά στο FTHIS.GR και περιγράφει καρέ- καρέ την περιπέτειά του.

"Η διαδρομή Πίζα- Ρώμη, είναι μία πτήση που κάνω συνέχεια. Αυτή τη φορά θα συνέχιζα και προς Αθήνα, αφού είχα δύο μέρες ρεπό και ήθελα να συναντήσω φίλους. Η πτήση Πίζα- Ρώμη διαρκεί 40 λεπτά και το αεροπλάνο χωρούσε περίπου 60 άτομα. Αυτή τη φορά η Alitalia έκανε την διαδρομή σε συνεργασία με μία ρουμάνικη εταιρεία και είχε Ρουμάνο πιλότο. Είχαμε μία μικρή καθυστέρηση και ο πιλότος έτρεχε λίγο παραπάνω από το κανονικό. Για μένα, αυτός φέρει και όλη την ευθύνη. Την ώρα που προσγειωνόμασταν, πάτησε η μία ρόδα στο έδαφος και λόγω της ταχύτητας έσπασε.

Εγώ δυστυχώς καθόμουν στη μέση του αεροσκάφους και είδα όλα όσα συνέβησαν. Το συμβάν διήρκησε 30 δευτερόλεπτα. Ο κόσμος είχε τρομοκρατηθεί, όλοι έκλαιγαν. Ακόμα και ο πιλότος άρχισε να φωνάζει από τα μεγάφωνα "χτυπήσαμε". Επικράτησε πανικός.

Εγώ περίμενα να δω προς τα που έπρεπε να πάω. Μόλις χτυπήσαμε στην πίστα προσγείωσης, γλιστρήσαμε και φύγαμε στα χωράφια που ήταν τριγύρω. Όλοι έτρεχαν στις εξόδους κινδύνου κι αμέσως ήρθαν πυροσβεστικά κι ασθενοφόρα.

Πήραν τους τραυματίες και μας εξέτασαν όλους. Αυτά έγιναν γύρω στις 8.30 το απόγευμα και τελειώσαμε στις 4 το πρωί. Μας πήγαν στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου από την αεροπορική και μας έβαλαν σε σουίτες για να περιμένουμε. Ειδοποίησα αμέσως τον αδερφό μου που ζει στην Καβάλα και καθησύχασε τους γονείς μου".

Ο Σάββας θέλει να αφήσει πίσω του το τραγικό περιστατικό και προσπαθεί να το ξεχάσει. Όμως σκέφετεται να καταθέσει αγωγή κατά του πιλότου. "Για μένα ο πιλότος φταίει για το συμβάν. Μάλλον θα του κάνω μήνυση. Το πιστεύουν κι άλλοι επιβάτες ότι ήταν καθαρά δικό του το λάθος".

Το ρεπορτάζ της ανώμαλης προσγείωσης του αεροσκάφους.

Δεκαέξι, είναι σύμφωνα με τον τελικό απολογισμό, οι τραυματίες από την ανώμαλη προσγείωση αεροσκάφους που κατέληξε εκτός διαδρόμου στο διεθνές αεροδρόμιο της Ρώμης, Leonardo Da Vinci-Fiumicino.

Το εν λόγω αεροσκάφος, τύπου Atr42, της ρουμανικής εταιρίας Carpatair, με σαράντα έξι επιβάτες και τέσσερα μέλη του πληρώματος, εκτελούσε για λογαριασμό της Alitalia, το δρομολόγιο Πίζα- Ρώμη.

Εκ των δεκαέξι τραυματιών, δυο είναι σε σοβαρότερη κατάσταση, «χωρίς, όμως, να κινδυνεύει η ζωή τους», όπως τονίζουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Μια αεροσυνοδός υπέστη τραύμα στην σπονδυλική στήλη και μεταφέρθηκε άμεσα στην πολυκλινική Agostino Gemelli της Ρώμης. Η Alitalia, σε ανακοινωθέν της αναφέρει ότι «το Atr42 κατέληξε εκτός αεροδιαδρόμου εξαιτίας του ισχυρού ανέμου», ενώ και ο Ιταλικός Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας, Enac, θεωρεί ότι ο ισχυρός άνεμος που έπνεε στο αεροδρόμιο Leonardo Da Vinci μπορεί να είναι μια «πιθανή αιτία».

Η ιταλική εταιρία, όμως, ζήτησε από την ρουμανική Carpatair να διακόψει άμεσα τις πτήσεις που πραγματοποιεί για λογαριασμό της από την Πίζα και την Μπολώνια προς την ιταλική πρωτεύουσα. «Φοβηθήκαμε πολύ. Ακούστηκαν τρομερές φωνές και κάποια στιγμή πιστέψαμε ότι θα μπορούσαμε και να πεθάνουμε», δήλωσαν, στους δημοσιογράφους, μερικοί από τους επιβάτες. Το αεροσκάφος, σύμφωνα με μαρτυρίες, άγγιξε το έδαφος και ξαναπήρε ύψος δυο φορές. Τελικώς, οι τροχοί έσπασαν και κατέληξε εκτός πίστας. Όπως αναφέρει, τέλος, η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «Λα Ρεπούμπλικα», τους τελευταίους οκτώ μήνες, τέσσερα αεροσκάφη που εκτελούσαν πτήσεις για την Alitalia παρουσίασαν βλάβες.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για αποσυμπίεση καμπίνας, πυρκαγιά, διαρροή καυσίμων και εσπευσμένη επιστροφή στο αεροδρόμιο της Πίζας λίγο μετά την απογείωση, λόγω τεχνικής βλάβης.

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)