counter

Γρηγόρης Αρναούτογλου: “Δεν έχω θέσει ποτέ θέμα lead in”

Γρηγόρης Αρναούτογλου: “Δεν έχω θέσει ποτέ θέμα lead in”

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στο  “TV Έθνος” και τον Αλέξη Μίχα, και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην εκπομπή του,  το «The 2night Show», ενώ εξήγησε και πόσο σημαντικό είναι το lead in στα τηλεοπτικά προγράμματα, για το οποίο έχει γίνει πολλή συζήτηση τον τελευταίο καιρό.

H τηλεοπτική σεζόν διακόπηκε βίαια λόγω κορονοϊού. Μέχρι εκείνη τη στιγµή διένυε µια πολύ καλή χρονιά από άποψη τηλεθέασης το «The 2night Show». Τι ήταν αυτό που πιστεύεις ότι έδωσε ώθηση φέτος στην εκποµπή;

Ήταν ένα συνδυασµός πολλών πραγµάτων. Και πέρυσι η εκποµπή πήγε πολύ καλά και θα σου εξηγήσω τι εννοώ. Όµως αν µια εκποµπή είναι συνεπής και οργανωµένη, το πλήρωµα του χρόνου θα τη φέρει εκεί που τελικά αξίζει.

Το lead in των «Αγριων Μελισσών» τι ρόλο έπαιξε; Και γενικά πιστεύεις πως είναι καθοριστική για την πορεία ενός τηλεοπτικού προϊόντος η τηλεθέαση του προγράµµατος που προηγείται;

Το lead in, δηλαδή η «πάσα» που παίρνεις από το προηγούµενο πρόγραµµα, είναι πάντα πολύ σηµαντική, αλλά δεν διαρκεί πάνω από τριάντα λεπτά. Αρα, σε ένα πρόγραµµα δύο ωρών, όσο καλή «πάσα» και να πάρεις, αν το πρόγραµµα δεν είναι καλό και δεν αρέσει, «ξεφουσκώνει» αµέσως. Πέρυσι υπήρχε ένα άλλο φαινόµενο που ήταν εντυπωσιακό.

Η εκποµπή έπαιρνε απίστευτα χαµηλή «πάσα», γύρω στο 3-6%, και το ανεβάζαµε µέχρι 17%, 18% ή 20%. Και αυτό το θεωρώ τεράστια επιτυχία. ∆εν είναι πυροτέχνηµα το «The 2night Show» που έσκασε φέτος. Είναι µια πολύ ωραία δουλειά, της οποίας οι βάσεις έχουν µπει στα «Καρντάσιανς», έξι χρόνια πριν, για να έχουµε αυτά τα αποτελέσµατα στο «2night Show».

Έχεις θέσει ποτέ, Γρηγόρη, κατά τη διάρκεια της καριέρας σου θέµα lead in;

∆εν το έχω κάνει ποτέ και ούτε θα το κάνω. Έχω συζητήσει µε τους διευθυντές µου κατά καιρούς και έχω ρωτήσει τι πρόγραµµα θα υπάρχει πριν από το δικό µου. Αλλά, αν θυµάσαι, τα περισσότερα προγράµµατα που έχω παρουσιάσει ήταν οι «κολόνες» του προγράµµατος του καναλιού, οπότε τα προγράµµατα αυτά ήταν το lead in που έψαχναν οι άλλοι.

Όπως για παράδειγµα τα reality που έχω παρουσιάσει, που ξεκινούσαν στις 21.00, ή το «Πολύ την Κυριακή», που ξεκινούσε επίσης στις 21.00. Οσο για το πρωινό που παρουσίαζα στο Mega, εκεί δεν τίθεται θέµα lead in, γιατί σε ένα τρίωρο πρόγραµµα χρειάζεται να είσαι πρώτος σε πολλά τέταρτα, αν θέλεις να βγεις πρώτος τελικά. Εν κατακλείδι, πάντως, όταν µου ζητηθεί από τον διευθυντή µου να πέσω στη φωτιά, θα πέσω. Γι’ αυτό πληρώνοµαι, αυτή είναι η δουλειά µου.

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις