Η Georgia May Jagger και η Rita Ora ανέβασαν στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στο Instagram, selfie φωτογραφίες στις οποίες είναι μουντζουρωμένες με το κατακόκκινο κραγιόν τους, ενώ είχαν κάνει hashtag: #SmearForSmear. Γιατί;
Πρόκειται για τη νέα διαδικτυακή καμπάνια, μετά το “Ice bucket challenge”, που ξεκίνησε από τη Μεγάλη Βρετανία και έχει ως σκοπό να θυμίσει στις γυναίκες πως πρέπει να κάνουν το ετήσιο τεστ ΠΑΠ και να προληφθεί ο καρκίνος της μήτρας.
Αφορμή για να ξεκινήσει αυτή η καμπάνια ήταν τα ποσοστά καρκίνου της μήτρας που αυξήθηκαν στις γυναίκες κάτω των 35 και πως το 1/3 των γυναικών ηλικίας 25 – 29 δεν κάνουν το ετήσιο τεστ ΠΑΠ.
Μέχρι στιγμής, έχουν αναρτηθεί περισσότερα από 3.390 post στο Instagram με hashtag το #SmearForSmear.