Στην εφημερίδα Espresso παραχώρησε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη ο τραγουδιστής και ηθοποιός Χρήστος Κάλοου.
Ο ίδιος μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε την συμμετοχή του στην Eurovision, η οποία του έφερε το τέλος της καριέρας του.
Το 1990 πήρε μέρος στον Ευρωπαϊκό μουσικό διαγωνισμό τραγουδιού, ενώ την προηγούμενη χρονιά είχε συμμετάσχει στα προκριματικά και δεν κατάφερε να εκπροσωπήσει την χώρα με αποτέλεσμα να γίνει τσακωμός δημόσια στην ΕΡΤ με την φράση «Εγώ δεν είμαι αρσενική πουτ@ν@».
«Ναι, και αυτό ήταν το τέλος της καριέρας μου στο τραγούδι. Όμως εξωθήθηκα στο να μιλήσω έτσι από τη συμπεριφορά ενός... σκυφτοκεφαλάκη τραγουδιστή που τότε βολευόταν από τα φεστιβάλ της ΚΝΕ και τα έβαλε μαζί μου. Με τη φράση αυτή ήθελα να πω ότι εγώ δεν είμαι γλείφτης, δεν είμαι στα κυκλώματα», εξομολογήθηκε.
-Το μετάνιωσες;
«Κοίτα, πρέπει να είναι κανείς λίγο πιο συγκρατημένος. Δεν σου λέω να σκύβεις το κεφάλι και να γλείφεις, αλλά μπορείς να διεκδικείς χωρίς να είσαι απόλυτος. Εγώ, λόγω ηλικίας και λόγω του ότι πίστευα ότι είμαι κάποιος, την πάτησα. Έπρεπε να ήμουν πιο προσγειωμένος!»
-Σου έκλεισαν οι πόρτες;
«Αυτή ήταν η χειρότερη στιγμή της καριέρας μου, αφού μετά δεν μπόρεσα να σταυρώσω δουλειά. Ετοιμαζόμουν να κάνω δίσκο στη CBS και έκλεισαν οι πόρτες. Ναι, το πλήρωσα για μια ζωή. Μιλάω για το τραγούδι, γιατί στο θέατρο δούλεψα. Για να καταλάβεις, εμένα με πάντρεψε ο Κανελλάκης που είχε τα κέντρα Λεωφόρος και Ροντόλφο. Μάθαινα λοιπόν από τον κουμπάρο μου ότι κάποιοι του έλεγαν «μην παίρνεις τον Κάλοου στα μαγαζιά σου κι εμείς θα σου φέρουμε πέντε τραγουδιστές τζάμπα».
-Έτσι αντιδρούν τα κυκλώματα σε όποιον τα βάζει με το καλλιτεχνικό κατεστημένο;
«Τόλμησα να τα βάλω με ένα κατεστημένο συνθετών, στιχουργών και άλλων εμπλεκομένων με το φεστιβάλ της Eurovision. Πάντως, θέλω να πω στα νέα παιδιά που πρόκειται να ασχοληθούν με τα καλλιτεχνικά πως στην Ελλάδα το μόνο που δεν χρειάζεται για να κάνουν καριέρα είναι το ταλέντο. Για να προωθηθούν πρέπει να χρησιμοποιήσουν τη γνωστή μέθοδο του κρεβατιού ή την κομματική μπαγκέτα. Πάρα πολλά παιδιά στον χώρο του τραγουδιού και του θεάτρου, που βρίσκονται μπροστά, θα έπρεπε να είναι πολύ πίσω και δυστυχώς αυτοί που έχουν ταλέντο και δεν μετέρχονται αυτών των μεθόδων, μένουν χωρίς δουλειά και γίνονται σερβιτόροι».
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)