counter

Τριχόπτωση: Βρίσκεσαι σε ανησυχητικό στάδιο;

Τριχόπτωση: Βρίσκεσαι σε ανησυχητικό στάδιο;

Ο Σεπτέμβρης είναι μήνας τριχόπτωσης. Μετά τις διακοπές και τις πρώτες ημέρες δουλειάς το πιο σύνηθες φαινόμενο είναι η απώλεια τριχών από κεφάλι. Αν πιστεύεις ότι το φαινόμενο είναι πιο έντονο από το συνηθισμένο πρέπει να λάβεις δράση ή ακόμα και αν θέλεις να αποτρέψεις το ενδεχόμενο μίας έντονης μελλοντικής τριχόπτωσης. 

Να ανησυχήσω;

Κατά μέσο όρο, το κεφάλι ενός ενήλικα έχει περίπου 100.000-150.000 τρίχες  είναι φυσιολογικό να χάνει περίπου 100 τρίχες την ημέρα (την ημέρα του λουσίματος, μπορεί να χαθούν έως και 250). Επομένως, δεν θα πρέπει να θορυβηθείς και να πιστεύεις ότι υποφέρεις από τριχόπτωση μόλις βλέπεις πεσμένες τρίχες στη χτένα σου.

Πότε θα πρέπει να επισκεφθείτε το δερματολόγο σας;

  • Αν η τριχόπτωση υπερβαίνει τον αριθμό των παραπάνω τριχών και επιμένει για περισσότερο από 2 μήνες.
  • Σου μένουν τρίχες στα δάχτυλα όταν τα περνάς ανάμεσα από τα μαλλιά σου.
  • Τα μαλλιά σου δεν μεγαλώνουν το ίδιο γρήγορα όπως παλιά
  • Τα μαλλιά δείχνουν πιο «λίγα» όταν τα πιάνεις αλογοουρά ή αισθάνεστε ότι έχουν χάσει την πυκνότητα στις φύτρες.

Περίοδοι που παρατηρείται η γυναικεία τριχόπτωση

Εμφανίζεται με τις αλλαγές των εποχών, έπειτα από μια εγκυμοσύνη, μια ασθένεια , μια αυστηρή υποθερμιδική δίαιτα ή μια περίοδο έντονου στρες και κούρασης.

Πώς θα την προλάβεις:

Φέρσου με «ευγένεια» στο τριχωτό του κεφαλιού σου. Κάνε μασάζ κατά τη διάρκεια του λουσίματος, μην τραβάς κατά την ώρα του ξεμπερδέματος. Απόφυγε τα σφιχτά χτενίσματα, το βίαιο βούρτσισμα και τα εργαλεία styling.

Μια με δύο φορές την ημέρα απλώνετε μερικές σταγόνες δαφνέλαιο. Είναι ιδανικό κατά της τριχόπτωσης. Μη φοβάσαι δεν λαδώνει το δέρμα του κεφαλιού και πιέσε ελαφρά με τα ακροδάχτυλά σου  για 30-40 δευτερόλεπτα. Με την κίνηση αυτή ενεργοποιείς την μικροκυκλοφορία και επιπλέον διώχνετε το στρες!

Ενίσχυσε τη διατροφή σου με σίδηρο ζωικής προέλευσης που θα τον βρεις στο κόκκινο κρέας και τα αλλαντικά και από ιχνοστοιχεία όπως βιταμίνες Β1, Β2, Β3 και ψευδάργυρο που θα τα βρεις στα λαχανικά, το ψωμί, τα δημητριακά και τα ζυμαρικά.

 

 

MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΩΝ 2
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100
FAX: 210 2594000

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις