Ξεκίνησες γυμναστήριο; Σου φτιάχνουμε το νεσεσέρ, ανάλογα με τη γυμναστική που κάνεις

Ξεκίνησες γυμναστήριο; Σου φτιάχνουμε το νεσεσέρ, ανάλογα με τη γυμναστική που κάνεις

 «Ξεκινάω γυμναστήριο ή θα γραφτώ στο γυμναστήριο.» Είναι η υπόσχεση που δίνουμε σχεδόν όλες μετά τις καλοκαιρινές  κραιπάλες. Παρόλα αυτά παρότι η θέληση για ευεξία είναι κοινή δεν έχουμε όλες κοινό profile γυμναστηρίου. Τι εννοούμε; Η καθεμία αγαπά και ένα διαφορετικό τρόπο εκγύμνασης από τον οποίο δημιουργούνται διαφορετικές ανάγκες ομορφιάς.  Παρακάτω θα βρεις τους τέσσαρις βασικούς τρόπους εκγύμνασης και τα νεσεσέρ που τους συνοδεύουν.

Νεσεσέρ για το pilates/yoga  και γενικά  για οτιδήποτε LIIT (Low Intensity Interval Training)

Συνήθως σε αυτούς τους τύπους άσκησης δεν παρατηρείται έντονη εφίδρωση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να καθαρίζουμε το πρόσωπο μας πριν την άσκηση.  Το make up, οι ρύποι και η επαφή του προσώπου με τα μικρόβια που έχει το ματ δημιουργούν ένα anti-beauty μείγμα που μπορεί πολλές φορές να οδηγήσει σε μολύνσεις.  Σκέψου μόνο το εξής ότι στην ακολουθία των συγκεκριμένων ασκήσεων εκεί που θα ακουμπήσεις τα πέλματα σου μετά θα ακουμπήσεις το πρόσωπο σου. Εκεί γίνεται το πάρτι των μικροβίων. Επομένως έχε πάντα μαζί σου προϊόντα ντεμακιγιάζ και καθαρισμού.  Σε αυτό τον τύπο ασκήσεων δείξε λίγη περισσότερη προσοχή στην περιοχή της πλάτης.  Στην πλειοψηφία τους οι ασκήσεις γίνονται σε ανάσκελη στάση.  Έτσι η τριβή της επιδερμίδας με τα εφαρμοστά ή stretch συνθετικά υφάσματα είναι αναπόφευκτη. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει ακμή στην πλάτη. Επίλεξε ρούχα από βαμβακερά η λινά υφάσματα που αφήνουν την επιδερμίδα να «αναπνέει». Τέλος στο ντους προτίμησε καθαριστικά προϊόντα σώματος με gel υφή σαλικυλικό οξύ που έχουν κερατολυτική και βακτηριοκτόνο δράση , εξισορροπούν την υπερβολική παραγωγή σμήγματος και αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τα σημάδια ακμής στους ώμους και την πλάτη.

Οι γυναίκες που κάνουν συχνά yoga και pilates καταπονούν τα πέλματα τους για αυτό έχουν ανάγκη από μια ενυδατική κρέμα ποδιών ή μια μάσκα πελμάτων.

Νεσεσέρ για το ΗΙΙΤ (High-intensity interval training

Στον παραπάνω τύπο άσκησης, οι γενναιόδωρες ποσότητες ιδρώτα είναι δεδομένο. Μην σε ξεγελάει, όμως, ότι ο ιδρώτας κάνει καλό στην επιδερμίδα σου. Οι τοξίνες του οργανισμού δεν αποβάλλονται από τους πόρους αλλά από τα νεφρά και το ήπαρ.  Για την ακρίβεια αυτή η φυσική λειτουργία του οργανισμού έχει συνέπειες που καταπονούν την επιδερμίδα. Η επιδερμίδα αρχίζει να γυαλίζει, εμφανίζονται κοκκινίλες και σημάδια αφυδάτωσης. Για να μην αισθανθείς την επιδερμίδα σου αφυδατωμένη μετά την άσκηση. Μην την αφήνετε ποτέ «γυμνή» μετά τον καθαρισμό. Εφάρμοσε ένα oil-free ενυδατικό fluid ή έναν ορό που θα εμποδίσει την επιδερμίδα σου να αφυδατωθεί. Κατά τη διάρκεια της άσκησης απόφυγε το ιαματικά νερό που σου προσφέρουν πρόσκαιρη  ανακούφιση. Τα μόρια του νερού προσελκύουν τα όμοια τους-δηλαδή τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας- με αποτέλεσμα να αφυδατωθεί περισσότερο.  Χρησιμοποιήστε το ιαματικό νερό μετά την άσκηση και στην ήδη ενυδατωμένη επιδερμίδα εφάρμοσε την τονωτική λοσιόν. Με αυτόν τον τρόπο επαναφέρεις τα επίπεδα υγρασίας στο κανονικό και μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε ενυδατικό προϊόν επιθυμείς για να «κλειδώσεις» την υγρασία. Αν εφαρμόσεις κατευθείαν το ενυδατικό προϊόν δεν εμποδίζεις την απώλεια νερού από την επιδερμίδα, αντιθέτως το «διψασμένο» δέρμα ρουφάει το προϊόν, χωρίς το αποτέλεσμα της ενυδάτωσης να έχει διάρκεια. Στα μαλλιά σου χρησιμοποίησε ένα  απαλό σαμπουάν χωρίς αφριστικούς παράγοντες που δεν θα είναι επιθετικό για το τριχωτό. Έτσι το συχνό λούσιμο δεν αποτελεί πρόβλημα. 

Αν ασκείσαι το πρωί, σε εξωτερικό χώρο, για παράδειγμα τρέχεις προστάτεψε την επιδερμίδα του προσώπου από τον ήλιο –ακόμα και με συννεφιά- και τους ατμοσφαιρικούς ρύπους με μια ανάλαφρη, μη λιπαρή ενυδατική σύνθεση anti-pollution με SPF15-τουλάχιστον.

Νεσεσέρ για βάρη ή για όργανα

Είσαι η σκληροπυρηνική της ομάδας και σε κάποιες περιπτώσεις ίσως καταβάλλεις και τη μεγαλύτερη προσπάθεια κατά την ώρα της εκγύμνασης. Αρχικά φρόντισε να έχεις μαζί σου μια πετσέτα η οποία θα αποτρέπει την άμεση επαφή των οργάνων γυμναστικής με το δέρμα σου. Τα όργανα στα γυμναστήρια είναι πηγή μικροβίων και ενδέχεται να δημιουργηθούν μολύνσεις. Συνήθως λόγω της προσπάθειας στις άρσεις η επιδερμίδα κοκκινίζει.  Αν η επιδερμίδα σου έχει την τάση να κοκκινίζει και να δείχνει «ξαναμμένη» μετά την γυμναστική, επίλεξε μια ήπια ενυδατική σύνθεση εμπλουτισμένη με καταπραϋντικά συστατικά όπως λευκό τσάι, χαμομήλι, πανθενόλη κ.α. που θα κατευνάσουν την έξαψη. Αν θέλεις να καλύψετε άμεσα την κοκκινίλα, απόφυγε το μέικαπ. Προτίμησε μια ενυδατική κρέμα με χρώμα ή μια εξειδικευμένη πούδρα που διορθώνει το χρωματικό τόνο της επιδερμίδας.

Νεσεσέρ για κολυμβήτριες

Μετά την πισίνα η επιδερμίδα και τα μαλλιά βιώνουν την πιο αφυδατωμένη τους στιγμή μέσα στην ημέρα. Ένα απλό ντους μετά το κολυμβητήριο δεν είναι ικανό να απομακρύνει το χλώριο που έχει διεισδύσει στο σώμα μέσω των πόρων του δέρματος. Χρησιμοποίησε ένα σαμπουάν θρέψης και ένα απαλό ενυδατικό αφρόλουτρο τρίβοντας καλά με ένα φυσικό σφουγγάρι το δέρμα σου. Μια εύκολη λύση για να αποφύγεις το πρασίνισμα των μαλλιών σου μετά την πισίνα, είναι να τα ξεπλύνεις με σόδα ή ανθρακούχο νερό, το συντομότερο δυνατό. Τέλος επικεντρώσουν στην υγιεινή των πελμάτων σου, μην περπατάτε ξυπόλυτες  γύρω από την πισίνα γιατί παραμονεύουν οι μύκητες και διάφοροι ιοί. Αν στα πέλματα έχουν δημιουργηθεί ρωγμές και ξηροδερμία , τότε η θεραπεία είναι επιτακτική ανάγκη ώστε να μην είναι ευάλωτα στις μολύνσεις αφού βραχούν.

Για κάθε μορφή άσκησης

Μετά από κάθε μορφή άσκησης πριν σφίξουν οι πόροι, καθάρισε σχολαστικά την επιδερμίδα σου με ένα ήπιο προϊόν καθαρισμού, για να απομακρύνεις τα βακτήρια, τους ρύπους και τη σκόνη που παραμένουν στην επιφάνεια όταν ο ιδρώτας στεγνώνει.

Μην αφήνεις τα μαλλιά να πέφτουν στο πρόσωπό σου. Ο ιδρώτας σε συνδυασμό με τα προϊόντα styling που πιθανόν έχετε χρησιμοποιήσεις συνθέτουν ένα κοκτέιλ που μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό στην επιδερμίδα. Πιάσε τα με ένα λαστιχάκι ή στερέωσε τα με ένα headband.

counter
MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις