Γνωρίζεις τι προσφέρει η γυμναστική στην επιδερμίδα σου;

Γνωρίζεις τι προσφέρει η γυμναστική στην επιδερμίδα σου;

Μετά από τις κραιπάλες των  προηγουμένων μηνών ήρθε η στιγμή να εντάξουμε το αερόβιο πρόγραμμα στην καθημερινότητα μας. Τι λες; Εκτός από την ευεξία, απώλεια βάρους, καλογυμνασμένη σιλουέτα που σου προσφέρει πρόσθεσε έναν ακόμη λόγο: Διατηρεί υγιή και φωτεινή την επιδερμίδα. 

Το αερόβιο πρόγραμμα έχει πολλές εκδοχές: αυτή του τρεξίματος, του χορού, του τραμπολίνου, του spinning και των πολεμικών τεχνών. Διάλεξε εκείνη που σου ταιριάζει και εξασφάλισε απώλεια βάρους και καλογυμνασμένη σιλουέτα, plus σωματική και ψυχική ευεξία. Αλλά επειδή βρισκόμαστε στην κατηγορία του beauty, έρευνες δείχνουν ότι 30 λεπτά αερόβιου προγράμματος δυο φορές την εβδομάδα σε διάστημα τριών μηνών βελτιώνουν την υφή και την όψη της επιδερμίδας σου κάνοντάς τη πιο λαμπερή και υγιή. Πάμε να δούμε πως…

Ήξερες ότι…

  • Το αερόβιο ενισχύει το κυκλοφορικό με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η κυκλοφορία του αίματος. Αυτό σημαίνει ότι τα κύτταρα οξυγονώνονται καλύτερα και λαμβάνουν σωστές δόσεις θρεπτικών συστατικών. Έτσι η θαμπάδα απομακρύνεται από την επιδερμίδα σου εκ τω έσω. Άλλωστε μπορείς να το παρατηρήσεις και άμεσα: Όσες περισσότερες θερμίδες κάψεις τόσο πιο αναψοκοκκινισμένη θα είναι η επιδερμίδα σου.
  • Κάθε είδος αερόβιας άσκησης μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης τους stress. Έχει παρατηρηθεί ότι η αύξηση των επιπέδων της συγκεκριμένης ορμόνης επιδεινώνει τα δερματικά προβλήματα όπως η  η ατοπική δερματίτιδα και η ψωρίαση.  Επίσης είναι γνωστό ότι οι ορμονικές διαταραχές πυροδοτούν την παραγωγή σμήγματος από τους σμηγματογόνους αδένες εντείνοντας το πρόβλημα της ακμής.
  • Το αερόβιο πρόγραμμα συμβάλλει και στο πρόβλημα της αϋπνίας. Σύμφωνα με έρευνες, το τρέξιμο συγκεκριμένα είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση που μειώνει τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό, με αποτέλεσμα όταν πέφτουμε για ύπνο να είμαστε πιο χαλαροί και να αποκοιμιόμαστε γρήγορα. Όταν κοιμάσαι σωστά λειτουργεί άρτια και η κυτταρική ανανέωση. Δηλαδή οι επανορθωτικοί μηχανισμοί της επιδερμίδας που λειτουργούν κατά τη διάρκεια της νύχτας διατηρώντας την επιδερμίδα όσο πιο νεανική γίνεται.

Τι να προσέξεις;

Αν αθλείσαι σε εξωτερικό χώρο πρωινές ώρες μην ξεχάσεις το αντηλιακό σου, χειμώνα-καλοκαίρι. Κατά προτίμηση επίλεξε μια oil-free σύνθεση που δεν φράζει τους πόρους.

Ειδικά μετά το αερόβιο πρόγραμμα που ενδέχεται να ιδρώσεις πάρα πολύ καθάρισε το πρόσωπο σου σχολαστικά. Αν έχεις πρόβλημα ακμής και στο σώμα μην ξεχάσεις τις εξίσου προβληματικές περιοχές  στήθος και πλάτη. Χρησιμοποίησε ένα ήπιο καθαριστικό για να απομακρύνεις ιδρώτα και βακτήρια που συσσωρεύονται στην επιφάνεια. Πιο συγκεκριμένα, επίλεξε ήπια προϊόντα καθαρισμού σε μορφή νερού- eau micellaire- ή τζελ. 

Δεν γυμναζόμαστε ποτέ έχοντας μακιγιάζ στο πρόσωπο. Ιδρώτας, σμήγμα και μακιγιάζ συνθέτουν το ιδανικό κοκτέιλ για να φράξουν οι πόροι της επιδερμίδας με κίνδυνο, πολύ σύντομα, να εμφανιστούν μαύρα στίγματα ή σπυράκια.

counter
MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις