5 κινήσεις για να μειώσεις το λίπος στο σώμα σου…

5 κινήσεις για να μειώσεις το λίπος στο σώμα σου…

Είμαστε όλο και πιο κοντά στις καλοκαιρινές διακοπές και πρέπει να απαλλαγούμε από το περιττό λίπος.  Άλλαξε τις καθημερινές σου συνήθεις ακόμα και τις πιο απλές και δες το σώμα σου να αλλάζει…

 Ξέχασε το ασανσέρ. Δυσκόλεψε τη ζωή σου επιλέγοντας σκαλιά για να ανέβεις τους ορόφους. Κράτησε το σώμα σου σε ευθυτενή στάση, ξεκίνα με χαλαρό ρυθμό και ενδυνάμωσε την κίνηση ανεβαίνοντας. Κρατώντας το σώμα σε ευθεία, γυμνάζετε κοιλιακούς, γλουτούς και μηρούς.

 Προτίμησε το περπάτημα για κοντινές αποστάσεις. Το ταχύ περπάτημα ενδυναμώνει όλο το σώμα και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Μην αφαιρείσαι χαλαρώνοντας το ρυθμό.

 Όσο είσαι καθισμένη στο κάθισμα στη δουλειά. Σηκώστε τα πόδια σου ισομετρικά και κράτησε τα ψηλά για 30 δευτερόλεπτα. Κάνε 2 με 3 επαναλήψεις. Ιδανική άσκηση για μετά το μεσημεριανό, συμβάλλει να καούν οι υδατάνθρακες που εγκαθίστανται στους μηρούς πιο γρήγορα.

Όταν ξυπνήσεις το πρωί ξεκίνα την μέρα σας με κοιλιακούς ή ισομετρικόυς. Το σώμα λαμβάνει από την αρχή της ημέρας το μήνυμα για να κάνει τις απαιτούμενες καύσεις.

Κάθισε στην πολυθρόνα, στηρίξου στα χερούλια και ανασήκωσε το σώμα για 30 δευτερόλεπτα. Ενδυναμώνονται οι μύες των χεριών στο μέγιστο αν κάνετε τη συγκεκριμένη άσκηση 3 φορές από 12 επαναλήψεις.

 

Ενίσχυσε τη διατροφή σου με αντιοξειδωτικά: Τα αποτελέσματα της ευρύτερης έρευνας για την επίδραση των αντιοξειδωτικών στα λιπώδη κύτταρα υποδεικνύουν ότι παρεμποδίζουν τη συσσώρευση λίπους στα κύτταρα. Οι προτεινόμενοι μηχανισμοί που παρουσιάζονται περιλαμβάνουν κατά πρώτο λόγο τη βελτίωση της ινσουλινοευαισθησίας, της ικανότητας δηλαδή της ινσουλίνης να διενεργεί αποτελεσματικά το μεταβολισμό των υδατανθράκων και ιδιαίτερα της γλυκόζης. Επιπρόσθετοι μηχανισμοί αφορούν στην παρεμπόδιση της λιπογένεσης και στη ρύθμιση των ενζύμων και των ορμονών που εμπλέκονται στη σύνθεση και το μεταβολισμό των λιπιδίων, στη μείωση του οξειδωτικού στρες των παχύσαρκων ατόμων, αλλά και στον περιορισμό της φλεγμονής, η οποία εμφανίζεται ιδιαίτερα αυξημένη στους παχύσαρκους, με δεδομένη την αντιφλεγμονώδη δράση που παρουσιάζουν ορισμένες αντιοξειδωτικές ενώσεις (π.χ. ρεσβερατρόλη, ολευροπαΐνη κ.λπ.). Τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά είναι: φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί πολύσπορο, ελιές, ελαιόλαδο, όσπρια, ζυμαρικά/δημητριακά ολικής αλέσεως, θαλασσινά.

Photos: pinterest

counter
MOST POPULAR
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στο Fthis.gr. Επιλέγοντας «Συμφωνώ», αποδέχεστε να λαμβάνετε όλα τα cookies (λειτουργικότητας, στατιστικών, διαφήμισης). Διαβάστε για τη πολιτική μας για τα cookies και αλλάξτε τις ρυθμίσεις