Τι πρέπει να φας για να μην έχεις κυτταρίτιδα αυτό το καλοκαίρι…

Τι πρέπει να φας για να μην έχεις κυτταρίτιδα αυτό το καλοκαίρι…

Το τέλειο σώμα είναι ο στόχος του καλοκαιριού για την ιδανική εμφάνιση στις παραλίες. Πέρα από τα σωστά προιόντα  περιποίησης η ομορφιά ξεκινά εκ τω έσω και η σωστή διατροφή παίζει το ρόλο της. Πώς μπορείς να περιορίσεις την εμφάνιση του μεγάλου εχθρού αυτού της κυτταρίτιδας, τρώγοντας; Επιλέγοντας τις σωστές τροφές που θα σε κρατήσουν δυνατή αλλά και παράλληλα θα έχουν λιπο-διαλυτική και αντικυτταριτιδική δράση ώστε η αποστολή σου να είναι accomplished.

Οι αντικυτταριδικές τροφές

Εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδια: είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότατος και του κολλαγόνου της επιδερμίδας.

Ψάρι, θαλασσινά, πουλερικά: είναι πλούσια σε χαλκό και ψευδάργυρο που ενισχύουν την υγεία της επιδερμίδας μιας και διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος. Οι πρωτεΐνες που περιέχουν είναι υψηλής βιολογικής αξίας και βοηθούν στη μείωση της κατακράτησης υγρών, που είναι χαρακτηριστική στην περίπτωση της κυτταρίτιδας.

Όσπρια & πράσινα λαχανικά: (μαρούλι, σπανάκι, μπρόκολο, ρόκα): είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας και υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες όχι μόνο μειώνουν την απορρόφηση λίπους, αλλά αυξάνουν ταυτόχρονα και τον κορεσμό, με αποτέλεσμα να μειώνεται η ποσότητα φαγητού που καταναλώνεται. Επιπρόσθετα, δεν προκαλούν απότομες αλλαγές στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και μειώνουν το ρυθμό της λιπογένεσης, χάρη στο ότι προκαλούν χαμηλή έκκριση ινσουλίνης.

Δημητριακά ολικής αλέσεως: διακρίνονται για το πλούσιο περιεχόμενό τους σε σύνθετους υδατάνθρακες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που ενισχύουν το μεταβολισμό.

Ελιές/ξηροί καρποί: το αυξημένο περιεχόμενό τους σε βιταμίνη Ε προλαμβάνει τη γήρανση του δέρματος την αφυδάτωση, την ξηρότητα και τη δημιουργία ραγάδων της επιδερμίδας, χάρη στην αντιοξειδωτική της δράση που εμποδίζει το σχηματισμό ελεύθερων ριζών. Ταυτόχρονα, οι ελιές και οι ξηροί καρποί διακρίνονται για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα τα οποία με την αντιφλεγμονώδη δράση τους, ενισχύουν την καύση λίπους.

Πράσινο τσάι: Μελέτες δείχνουν ότι η καθημερινή κατανάλωση (2-3 ποτήρια) πράσινου τσαγιού με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες συμβάλλει στην αυξημένη καύση θερμίδων και συνεπώς στην απώλεια και τη διατήρηση του βάρους. Οι κατεχίνες παρουσιάζουν σημαντική δράση στο λιπώδη ιστό στην περιοχή της κοιλιάς, ενώ συμβάλλουν και στη βελτίωση της κατανομής του λίπους στο σώμα.

 

Φάε σωστά για να μην έχεις κυτταρίτιδα

Οι λιποδιαλυτικές τροφές

Ανανάς: Περιέχει βρομελίνη, ένα ένζυμο που θεωρείται υπεύθυνο για πολλά οφέλη στον οργανισμό αλλά που δρα και ως λιποδιαλύτης.

Πράσινο Τσάι: Αποτελεί σύμμαχο κατά του διαβήτη και των καρδιαγγειακών ασθενειών ενώ δρα λιποδιαλυτικά και μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό.

Καυτερή πιπεριά: Αυξάνει το μεταβολισμό με αποτέλεσμα να ευνοείται η καύση λίπους.

Γκρέιπ φρουτ: Βοηθάει στο αδυνάτισμα, κάτι που αποδίδεται στην ναρινγενίνη. Η ουσία αυτή δρα και στο ήπαρ, κάνοντας το να καίει λίπος αντί να το αποθηκεύει.

Αυγά: Προσφέρουν κορεσμό και εμπεριέχουν τη βιταμίνη Β12 η οποία είναι απαραίτητη για τη διαδικασία αποσύνθεσης του λίπους.

photos: pinterest

 

counter

MOST POPULAR

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 14 & ΧΑΛΕΠΑ
15125 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ: 210 2594100 - 2102594205
FAX: 210 2586740

Για να διαφημιστείτε στο FTHIS.GR επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα της εταιρίας μας:

Διεύθυνση Διαφήμισης:
e-mail: info@fthis.gr
Tηλ.: 210 2594100

Like us Follow us Find us
fthis.gr
Daphne
Η χρήση του web site σημαίνει αποδοχή των όρων χρήσης