counter

"Να λυπάστε τους ανθρώπους που μιλάνε με κακία". Μιλάει στο FTHIS.GR η... "πέτρα του σκανδάλου"!

"Να λυπάστε τους ανθρώπους που μιλάνε με κακία". Μιλάει στο FTHIS.GR η... "πέτρα του σκανδάλου"!
"Να λυπάστε τους ανθρώπους που μιλάνε με κακία". Μιλάει στο FTHIS.GR η... "πέτρα του σκανδάλου"!

Δέσποινα - Τίνα

Η Δέσποινα Βανδή ανέβασε σήμερα το πρωί ένα σχόλιο στο Twitter στο οποίο μιλάει για "ανθρώπους δυστυχισμένους και με κακή ψυχή" και ζητάει από τους θαυμαστές της, που έφεραν το θέμα στη δημοσιοτήτα στέλνoντας μηνύματα στη γνωστή τραγουδίστρια, να δείξουν κατανόηση.

Οι περισσότεροι πίστεψαν ότι το σχόλιο της Δέσποινας αναφερόταν στο θέμα που έχει προκύψει μετά τη δημοσίευση της λίστας με τους καλλιτέχνες και τα εισοδήματά τους και τα καυστικά σχόλια που έχουν γίνει από τον κόσμο. Κάποιοι άλλοι πίστεψαν ότι η Δέσποινα πήρε θέση για την κόντρα του Μανώλη Καψή με την Δήμητρα Γαλάνη, τη Χαρούλα Αλεξίου και την Τάνια Τσανακλίδου.

Το FTHIS.GR όμως, ανακάλυψε που αναφερόταν η ανάρτηση της...  Η Δέσποινα μιλούσε για την τηλεκριτικό και δημοσιογράφο Τίνα Μεσσαροπούλου , η οποία δημοσίευσε άρθρο της με τίτλο "Posidonio 2012: Όταν η Βανδή ήρθε δεύτερη στη μαρκίζα", στο Athens Magazine τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου.

Το σχόλιο της Δέσποινας Βανδή στο Twitter:

Βανδή Δέσποινα

Βανδή Δέσποινα

Μερικά από τα σχόλια των φίλων της στο Twitter, που δείχνουν ποιος ήταν ο λόγος του εκνευρισμού τους και τι προκάλεσε την αντίδραση της τραγουδίστριας :tweets για βανδή

tweets για βανδή

tweets για βανδή

tweets για βανδή

Το FTHIS.GR επικοινώνησε με την Τίνα Μεσσαροπούλου, η οποία μίλησε αποκλειστικά και σχολίασε:

"Δεν αμφισβήτησα ποτέ την αξία και την καλλιτεχνική υπόσταση της Δέσποινας Βανδή. Το κείμενό μου ήταν μια κριτική για το πρόγραμμα στο Posidonio, το οποίο και παρακολούθησα. Τη Δέσποινα την είχα για πιο ψηλά και αυτό ήθελα να γράψω. Προφανώς, αυτοί που διάβασαν το κείμενο μου δεν το κατάλαβαν. Μάλιστα, δεν έγραψα υπέρ του Αντύπα, όπως ειπώθηκε. Μπορώ να πω ότι η κριτική μου ήταν πιο αυστηρή για εκείνον, αλλά μάλλον ήταν πιο συγκεκαλυμμένη και δεν έγινε κατανοητή.

Γενικά, δεν έχω εμμονές. Δεν ήταν προσωπική η επίθεση μου στην τραγουδίστρια, δεν αναφέρθηκα στην οικογένειά της, στα παιδιά της. Μίλησα καθαρά για το πρόγραμμα. Αυτή είναι η δουλειά μου, να σχολιάζω ό,τι βλέπω. Δεν είπα καν στο κείμενο μου ότι δεν είναι επιτυχημένο το πρόγραμμά της.

Όσο για το σχόλιο που ανέβασε, με ενόχλησε ότι ήταν προσωπική η επίθεση. Δεν έχω να απαντήσω κάτι στο σχόλιο. Δεν θα τα βάλω με τη Δέσποινα. Προφανώς και όφειλε να απαντήσει στους θαυμαστές της. Έπρεπε να κατευνάσει τα πνεύματα. Εγώ απλά θα ήθελα να διαβάσουν καλύτερα το κείμενό μου. Ειδικά σε τέτοιες εποχές θα πρέπει να έχουμε πιο ανοιχτούς τους ορίζοντες μας. Ό,τι έγραψα ήταν για να γίνουν βελτιώσεις.  Προσωπικά, μου αρέσει η Δέσποινα Βανδή και ακούω τα τραγούδια της".

Διαβάστε ολόκληρο το επίμαχο άρθρο της Τίνας Μεσσαροπούλου, όπως δημοσιεύτηκε και προκάλεσε αυτές τις αντιδράσεις:

"Ποιος θα φανταζόταν ότι μετά από 18 χρόνια καριέρας στον χώρο του τραγουδιού με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό θα έφτανε η στιγμή που η Δέσποινα Βανδή θα εμφανιζόταν στον πλευρό του Αντύπα και μάλιστα ως δεύτερο όνομα.

Κι όμως, η κρίση τα έφερε έτσι που η γνωστή τραγουδίστρια έζησε την ήττα όχι από την Άννα Βίσση όπως θα περίμενε κανείς αλλά από τον Αντύπα. Η λέξη «ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ» είναι πολύ μικρή για να περιγράψει τον πανζουρλισμό που συνοδεύει την εμφάνιση επί της πίστας του Posidonio του λαϊκού αοιδού. «Μωρό μου καλησπέρα», «Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο», «δε κοιμάμαι», «ένα σου σημάδι μόνο» είναι μερικά από τα τραγούδια που ερμηνεύει και βάζουν φωτιά στα τραπέζια, ενώ εκείνος με τη στάση του «Εσταυρωμένου» υποκλίνεται στο κοινό του προκαλώντας το να τραγουδήσει μαζί του. Κι όλα αυτά, αυτό είναι και το παράδοξο της υπόθεσης, χωρίς καινούριο CD -καθώς πρέπει να έχει μια δεκαετία από τότε που έκανε την τελευταία του επιτυχία - αλλά με μια πλούσια δισκογραφία.

Την ίδια στιγμή η Δέσποινα σχεδόν «ζητιανεύει» από τα μπροστινά τραπέζια μια ματιά, ένα νόημα και κατά συνέπεια μια αρμαθιά γαρύφαλλα (από εκεί άλλωστε φαίνεται και η δύναμη του καλλιτέχνη). Άλλοτε, πιάνει την κουβέντα με τους θαμώνες στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι «αυτοί είναι δικοί μου θαυμαστές, είναι δικά μου τραπέζια, ήρθαν για μένα», άλλες πάλι φορές σηκώνει με νάζι το μπλουζάκι της για να υπενθυμίσει στον αντρικό πληθυσμό πόσο σέξι είναι κι άλλες προτάσσει τα χείλια της για να γεμίσει ό,τι της λείπει από αυτά.

Περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαις, λέω εγώ. Κι αν το μαγαζί ήταν ασφυκτικά γεμάτο Σάββατο βράδυ το θέαμα ήταν αν μη τι άλλο λυπηρό. Λυπηρό όχι για τον Αντύπα. Εκείνος βρισκόταν ανάμεσα στο κοινό του ή αν μη τι άλλο σ' αυτούς που ήρθαν να τον δουν για να κάνουν χαβαλέ βλέποντας τις ταμπέλες με τα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ» να πέφτουν βροχή πίσω στο βίντεο γουόλ ή το μανικετόκουμπο 2ευρο και το γκοφρέ λευκό πουκάμισο. Εκείνη που πραγματικά ασφυκτιούσε μέσα στο κροκί λαμέ μίνι φόρεμα ήταν η Βανδή, η οποία προφανώς από ανάγκη, ήταν εκεί για να αποδείξει στο σύστημα ότι ακόμα ΥΠΑΡΧΕΙ και μπορεί και γεμίζει μαγαζιά".

 

FTHIS GOOGLE NEWS
Ακολουθήστε το Fthis.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Απαγορεύεται η αναπαραγωγή του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά στην πηγή FThis (με ενεργό σύνδεσμο προς το FThis.gr)

MOST POPULAR